Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس پایتخت از انهدام باندی که اقدام به دریافت مدرک IELTS با شیوه متقلبانه برای متقاضیان یک آموزشگاه زبان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند در این باره گفت: مدتی قبل و به دنبال کسب خبرهایی پیرامون فعالیت یک باند جاعل مدارک هویتی تحت پوشش آموزشگاه زبان در حوالی پارک ساعی رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد مشتریان این آموزشگاه اغلب کسانی هستند که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی(IELTS) و قبولی در آن را دارند اما به علت قرار گرفتن در سطوح پایینی دانش زبان امکان قبولی آنان بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  تحقیقات تکمیلی ماموران نشان داد که اعضای این باند با افتتاح آموزشگاه زبان و وعده قبولی تضمینی در آزمون، مدارک هویتی مراجعه کنندگان را جعل و افراد مسلط به زبان را به جای آنان به محل‌های آزمون معرفی کرده و در ازای آن مبالغ کلانی را نیز از متقاضیان دریافت کرده‌اند.

هداوند با بیان اینکه مجوزهای قضایی برای دستگیری این افراد اخذ شد، گفت: سرانجام ماموران در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه پنج تن از اعضای این باند را  در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که آنان تحت بازجویی اولیه قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند. 

جانشین رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، گفت: با توجه به اینکه ظن پلیس همکاری تعداد بیشتری از افراد جاعل با این باند است تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انهدام باند پلیس تهران بزرگ آموزشگاه زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد

فیروز محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی شد، که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس توقیف شد.

محمودی با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است.

او به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد تا نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت درمحل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز