Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید امیری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دیدار برابر التعاون عربستان خیلی سنگین بود. علاوه بر مسایل فنی، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم. با همدلی بازیکنان و تلاش کادر فنی سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: هنوز در ابتدای راه هستیم و خیلی کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران به جایگاهی که مستحق آن هستیم، برسیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه از تیم التعاون شناخت پیدا کردیم، گفت: بازی سنگینی داریم و دیدار دوم برابر این تیم خیلی حساس و مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم تا امیدمان به صعود بیشتر شود. برد التعاون راحت نیست اما پرسپولیسی هستیم و برای سربلندی تیم و هواداران می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع تیمی ما از  خط حمله شروع و به دروازه‌بان ختم می‌شود. در بازی رفت برابر التعاون مقداری خوش‌شانس بودیم و توانستیم در نیمه دوم نشان دهیم که یک تیم منسجم هستیم و هر موقع بخواهیم خیلی مستحکم و فشرده بازی می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

امیری اضافه کرد: التعاون تیم خیلی قدرتمندی است و خط حمله خوبی دارد. ما هم تلاش‌ می‌کنیم تا سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم.

 تیم پرسپولیس در دور رفت برابر التعاون عربستان به برتری یک بر صفر دست یافت و فردا(جمعه) باید در دور برگشت از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم برود.

 لیگ قهرمانان آسیا به صورت مترکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.  

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان اخبار کنکور سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350

میانگین امتیازی استقلال و پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بیشتر از 2 است اما کماکان بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ فوتبال ایران را پرسپولیس در سال 1350 گرفته است.

به گزارش طرفداری، در آن زمان پیروزی در هر بازی 2 امتیاز داشت اما اگر بخواهیم معیار امروز و دیروز را برابر کنیم، باید بگوییم کسب 13 برد و یک باخت در 14 بازی لیگ سال 1350 یعنی 39 امتیاز در 14 بازی و 92 درصد کسب امتیازات که بی نظیر و غیرقابل تکرار است.

پرسپولیس در آن سال تنها یک بار بازنده شد و همه رقبا مثل استقلال و پاس و عقاب و سپاهان را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داد. آن ها در بازی رفت 4-1 و در بازی برگشت 2-0 استقلال را شکست دادند. در تیم پرسپولیس سال 1350 مردانی مثل هادی طاووسی، عزیز اصلی، جعفر کاشانی، بیوک و رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، کاظم رحیمی، علی پروین، داریوش مصطفوی، همایون بهزادی، فریدون معینی، صفر ایرانپاک، حسین کلانی، اسماعیل حاج رحیمی پور، اصغر ادیبی، اکبر افتخاری، ناظم گنجاپور و... بازی می کردند.

ضمنا در تاریخ لیگ ایران تنها 2 تیم فصل را بدون هیچ باختی تمام کردند. پرسپولیس سال 1352 و استقلال سال 1400 بدون حتی یک باخت در مسابقات لیگ ایران عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350