Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن حمایت خود را از رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، پیش از ظهر امروز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب‌آهن اصفهان با حضور تمامى اعضای این هیئت‌مدیره برگزار شد و در این جلسه مهدى بهرامى با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، جواد محمدى به عنوان نایب‌رئیس و مدیرعامل و بهروز یبلویى به عنوان دبیر هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تعاملى، در خصوص برنامه‌ریزى، سیاست‌گذارى و راهبرى سایر موارد و مسائل مربوطه باشگاه ذوب‌آهن، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفته و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

حمایت هیئت‌مدیره و مدیرعامل ذوب‌آهن از کادرهای فنی و سرپرستی باشگاه

در جلسه امروز هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان، هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن حمایت قاطع خود را از کادرهای فنی و سرپرستی تیم‌های مختلف ورزشی ذوب‌آهن و به ویژه رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه اعلام کردند.

انتهای پیام/165 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت مدیره باشگاه باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی