Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید شمس الدین هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وجود پارک علم و فناوری و توسعه آن یک ضرورت بوده که باید همه آن را جدی بگیرند.

وی با اشاره به جهت دهی تسهیلات اشتغال روستایی برای به کار گیری جوانان زبده در این پارک، افزود: در این پارک جوانان پر انرژی پای کار هستند که بهره بری از این تسهیلات منجر به اشتغالزایی پایدار آن ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان نخستین پارکی بود که قبل از تاسیس ردیف بودجه گرفت و ایجاد آن سال۱۳۸۶به تصویب رسید.

هاشمی ابراز داشت: هم اینک ۲۶۳ نفر بصورت پاره وقت و تمام وقت در این پارک مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: هم اینک ۲۹ شرکت در حوزه های فناوری اطلاعات، داروسازی و انرژی های نو ماشین آلات، قطعات الکترونیکی و دیگر حوزه ها در این پارک مشغول فعالیت هستند.

 رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش از این شرکت های این پارک، حدود ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشتند که این رقم هم اینک به ۹ میلیارد تومان فروش رسیده و همچنان در حال افزایش است.

هاشمی گفت: فضایی که به این پارک اختصاص یافته حدود ۶ هکتار بوده اما برای اینکه پارک بتواند به درجه دو ارتقا پیدا کند حداقل به ۲۰ هکتارنیاز دارد.

وی عنوان کرد: توسعه فضاهای فیزیکی برای پارک علم و فناوری از اهمیت زیادی برخوردار است که می طلبد مسئولان متولی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد جز جوانترین پارک های کشور است که در سه سالی که از افتتاح این پارک می گذرد اقدامات خوبی در آن انجام شده و فناوران و صاحبان ایده نیز به خوبی از آن استقبال کرده اند.

با توجه به نگاه ویژه دولت به اقتصاد دانش بنیان ،شرکت های پارکی نیز از حمایت های خاصی برخوردار شده اند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد یاسوج پارک علم و فناوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی بودجه ۱۴۰۳ پارک‌های علم و فناوری/ بودجه قطب نوآوری کشور ۲۹ درصد کاهش یافت!