Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در اردیبهشت امسال از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده بود. در این جلسه «محمد نیکفر» رییس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز گزارش کاملی از وضعیت پوشش بیمه‌ای، مالی و بودجه‌ای شامل منابع و مصارف صندوق ارائه کرد. 

در ادامه نیز آیین نامه چگونگی انتخاب ارکان، تشکیل جلسات و اداره امور دبیرخانه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روند مربوط به منابع ورودی و خروجی‌های اعضا، تبصره‌های ناظر بر اجرای بودجه سال ۹۹ و نیز بررسی و تصویب برنامه و بودجه امسال این صندوق در این جلسه به بحث گذاشته شد .

برچسب‌ها صندوق بازنشستگی کشور محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمشید انصاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشور محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمشید انصاری صندوق بازنشستگی کشور محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمشید انصاری اخبار کنکور صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم

بهادری جهرمی گفت: سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری‌جهرمی دبیر و سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، مطرح کرد: سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفر‌های نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید.

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره