Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:13:17 GMT

تخصیص قیر به شهرداری و دهیاری های کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۹۲۵

تخصیص قیر به شهرداری و دهیاری های کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تخصیص قیر به شهرداری ها و دهیاری طی نیمه دوم سال در کشور انجام می شود.

"مهدی جمالی نژاد" عصر روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در نشست با شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال ۹۹ تأمین قیر برای شهرداری‌ها در بودجه دیده نشده بود که با تلاش و پیگیری نمایندگان در مجلس جدید، تخصیص قیر در سال ۹۹ عملیاتی شده و در حال حاضر توسط شورای نگهبان بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت اوراق، تصریح کرد: در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر امکان استفاده از اعتبارات نبوده و می‌توان از اوراق مشارکت بهره برد. اوراق مشارکت محدود نبوده و مزایای مختلفی در قالب آن وجود دارد.
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه امسال اوراق مشارکت به شهر یاسوج تخصیص می‌یابد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه آمادگی ارائه اوراق مشارکت را خواهیم داشت.
جمالی نژاد همچنین از کمک به پروژه‌های پسماند استان خبر داد و تاکید کرد: نگاه ما کمک به شهرهایی مانند یاسوج در بحث پسماند و بازیافت است.
وی بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و نوسازی ناوگان را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای شهر یاسوج دانست.
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه باید در سایر محورها نیز تعامل و همکاری‌ها شکل بگیرد، ادامه داد: پروژه‌های مشارکتی شهر یاسوج نیز تسهیلات دریافت می‌کنند.
جمالی نژاد بیان کرد: برای سایر شهرها نیز چنانچه پروژه مهم و اثر گذار برای دریافت تسهیلات معرفی شود، حمایتهای لازم انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا، جمالی نژاد از تفاهم نامه با راه و شهرسازی با هدف ساماندهی ورودی شهرها خبر داد و گفت: همچنین اصلاح نقاط حادثه خیر نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد معاون عمرانی وزیر کشور شهرداري دهياري اوراق مشارکت جمالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی کارگروه‌های فضای مجازی استان با اشاره به تعیین و اعلام شعار سال جدید، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: عرصه اقتصاد فضای مجازی یک «مزیت ناجی» است و این در حالی است که کارشناسان و ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی در استان وجود دارند که می‌توانند این درگاه را با کیفیت، سرعت و ارزان راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: توجه به فضای مجازی به عنوان ضمیمه‌ای بر سایر فعالیت‌ها نیست و مفاهمه مشترک و دقیق از فضای مجازی نخستین گام در ماموریت‌هاست و بر این اساس تبیین دقیق و کاملی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای فضای مجازی ارائه شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: از کلیات، طرح واژه‌ها و اصطلاحات باید عبور کرد و کارگروه‌های شورای مجازی با همکاری دستگاه‌های عضو باید با تعریف و اولویت بندی پروژه‌های اقتصادی در فضای مجازی به سمت تحقق این اولویت حرکت کنند.

گنابادی نژاد افزود: این فضا، عرصه‌ای است که با نگاه تحولی، نوآورانه، مبتکرانه و مدیریت منطقی ریسک می‌تواند ریل گذاری یک میدان پیشرفت و توسعه اقتصادی فنآورانه را در استان فراهم کند.

وی صنایع فرهنگی، سوغات زائر، تکمیل و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران داخلی و خارجی، گردشگری سلامت و جذب دانشجویان خارجی را از نمونه‌های میدان اقتصاد فضای مجازی نام برد و همچنین طراحی درگاه و مرکز تجارت بین المللی فرهنگ، هنر و فناوری در فضای مجازی را یک اولویت برای شورای فضای مجازی استان دانست.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بیشترین تهاجم دشمنان به انقلاب و نظام و حقوق مردم کشورمان از طریق فضای مجازی است که ما همچنان کمترین استفاده را از آن داریم در حالی که نه منفعلانه بلکه باید بتوانیم فعالانه، هوشمند و موثر فضای مجازی را مدیریت کنیم.

گنابادی نژاد به سه اولویت ویژه فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: اقتصاد فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و صیانت از حقوق و رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیک و فضای مجازی استان، اولویت‌های سال هستند و بر این اساس باید به پروژه‌های مشخص و روشن برسیم و آنها را در سال جدید عملیاتی و پیاده کنیم.

او تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا دیگر توان و اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران ندارند لذا در فضای مجازی لازم است آمادگی‌های بیشتری ایجاد شود و همه احتمالات نفوذ و هجمه در فضای مجازی برای دشمن بایستی به طور کامل مسدود و امنیت روانی جامعه و مردم صیانت شود و این موضوع نیازمند برنامه روان، دقیق و عملیاتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های