Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز از ۲۹۵ آزمایش دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین تعداد مبتلایان در شهرستان بویراحمد بودند.

وی بیان داشت: درصد مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد ۴۰ درصد، شهرستان کهگیلویه ۱۹ درصد، شهرستان بهمئی ۱۳ درصد، شهرستان گچساران ۱۲ درصد، شهرستان چرام ۱۱ درصد و شهرستان دنا نیز پنج درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانپناه افزود: در حال حاضر ۲۶۳ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۸ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی تصریح کرد: ۱۹ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و تعداد بهبود یافتگان نیز ۶۰۰۳ مورد گزارش شده است.

کد خبر 5026506

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس بازگشایی مدارس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان حادثه تیراندازی روستای قم قلعه مهاباد به ۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام انتظامی شهرستان مهاباد، ۱۸ فروردین ماه سال‌جاری، در جریان تیراندازی به یک خانواده در روستای قم قلعه مهاباد ۳ نفر جان خود را از دست دادند، با فوت کودک ۵ ماهه، تعداد قربانیان این حادثه به ۴ نفر افزایش یافت.
علت این حادثه و دستگیری عامل تیراندازی، از سوی مراجع قضایی و انتظامی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد
  • آمار جدید شمار قربانیان جنگ غزه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم حاصل تصادفات تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان حادثه تیراندازی روستای قم‌قلعه مهاباد به ۴ نفر رسید
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان حادثه تیراندازی روستای قم قلعه مهاباد به ۴ نفر رسید
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از روشن ماندن چراغ‌های تیر برق در روز روشن + فیل