Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:10:31 GMT

رحمان رضایی با حمایت هیئت مدیره سرمربی می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۳۹۱

رحمان رضایی با حمایت هیئت مدیره سرمربی می‌ماند

مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در جلسه‌ای که امروز برگزار کردند، رای به حمایت کامل از سرمربی تیم دادند.  

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تغییرات گسترده ای در باشگاه ذوب آهن انجام شد و چهار عضو هیئت مدیره باشگاه پس از حواشی ای که پیرامون آنها وجود داشت، جای خودشان را به نفرات دیگری دادند.


یکی از نکات مهم این تغییرات پایان کار احمد جمشیدی سرپرست موقت باشگاه و حضور دوباره جواد محمدی به عنوان مدیرعامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این تغییرات این گمانه زنی وجود داشت که شاید رحمان رضایی که توسط مدیره و سرپرست قبلی انتخاب شده بود، مورد تایید جواد محمدی و اعضای هیئت مدیره نباشد ولی آنها امروز جلسه ای برگزار کردند و یکی از مهم ترین تصمیماتی که گرفتند، حمایت از رحمان رضایی سرمربی تیم بود.


پس از پایان جلسه امروز روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، متن زیر را در حمایت از رحمان رضایی منتشر کرده است:« از موارد مطروحه در جلسه هیات مدیره امروز، حمایت از کادرهاى فنى و بویژه کادر فنى و سرمربى تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن بود که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، حمایت قاطع خود را از آقای"رحمان رضایى" سرمربى تیم فوتبال بزرگسالان و همچنین سایر همکاران زحمتکش تیمهاى ورزشى اعلام نمودند. در همین راستا، روابط عمومى و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن همچنین از تمامی دلسوزان و هواداران واقعى باشگاه و خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن اصفهان تقاضا دارد، بدون توجه به شایعات و صحبت های ناصحیح و ناصواب موجود، با دلگرمی تمام و همچون گذشته، به پشتیبانی و حمایت خالصانه خود جهت اعتلای نام بزرگ و پر آوازه ذوب آهن ادامه دهند.»

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن رحمان رضایی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه والیبال شهداب یزد رحمان محمدی راد را به عنوان سرمربی جدید تیم خود برگزید تا از الان به فکر بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده باشند. همچنین قرار شد دستیاران او طی روز های پیش رو انتخاب و اعلام شوند.

اما به نظر می رسد یکی از دستیاران رحمان محمدی راد از الان تقریبا مشخص است و آن دستیار کسی جز مهدی مهدوی کاپیتان چهار فصل گذشته شهدابی‌ها نیست. مهدی مهدوی که دو قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کرده است در آستانه حضور روی نیمکت تیم شهداب یزد به عنوان کمک مربی است.

مهدی مهدوی که به واسطه حضور چند ساله در این تیم، شرایط باشگاه را به خوبی می شناسد می تواند کمک بزرگی برای رحمان محمدی راد باشد و در موفقیت تیم شهداب نقش اساسی ایفا کند.

مهدی مهدوی اگر به عنوان کمک مربی کارش را در شهداب یزد آغاز کند احتمالا از دنیای بازی خداحافظی خواهد کرد. همه چیز در روزهای آینده بین او و باشگاه والیبال شهداب یزد مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند