Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ به اتریش رفت و توسط پروفسور کریستین فینک تحت عمل جراحی قرار گرفت. این متخصص اخیرا زانوی مصدوم جورجو کیه لینی و مریح دمیرال را نیز عمل کرده بود. عمل جراحی زانوی زانیولو با موفقیت انجام شد و این بازیکن دقایقی پیش به پایتخت ایتالیا بازگشت. انتظار می رود بازیکن 21 ساله رم بین 5 تا 6 ماه از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید:

عمل جراحی نیکولو زانیولو با موفقیت در اتریش انجام شد نیکولو زانیولو: تا همین جا تمام سهم خودم از بدشانسی را تجربه کرده ام مادر نیکولو زانیولو: پسرم فکر می کرد که نفرین شده است؛ او می خواست فوتبال را کنار بگذارد نیکولو زانیولو در مسیر بازگشت از اتریش به رمنیکولو زانیولو پس از بازگشت به شهر رم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولو زانیولو عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی دشوار و خطرناک دندان تمساح بداخلاق + فیلم

 عمل جراحی دندان بداخلاق‌ترین تمساح استرالیا برای بار اول موفقیت آمیز نبود، اما سرانجام دامپزشکان توانستند دندانی را که عفونی شده بود خارج کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اتریش در مورد اوضاع منطقه
  • امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اتریش: اسرائیل از خویشتن داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای اتریشی: اسرائیل از خویشتن‌داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اتریش
  • اتریش کنترل‌های مرزی با چک و اسلواکی را تمدید می‌کند
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • واکنش اتریش به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش اتریش به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی: نگران هستیم
  • طرحی معنوی برای کاهش نگرانی بیماران قبل از جراحی
  • عمل جراحی دشوار و خطرناک دندان تمساح بداخلاق + فیلم