Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه کرونا باعث آسیب جدی به اشتغال آستانه‌اشرفیه شده است، اظهار کرد: در طول مدت شیوع سنگین کرونا در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت بسیاری از مشاغل به علت کنترل کرونا تعطیل و افراد بسیاری مشاغل خود را از دست دادند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ۷۰ هزار میلیارد و ۷۵۴ ریال تسهیلات کرونایی به این شهرستان اختصاص پیداکرده و از آغاز مردادماه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از افراد واجد شرایط آن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه یک هزار و ۳۸۳ پرونده در سامانه کارا این شهرستان ثبت‌شده است، افزود: بر اساس آمار میزان تسهیلات دریافتی متقاضیان در این منطقه و در این طرح ۸۷۱ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال و‌ شامل یک هزار و ‌۲۱۹ است که قطعاً بسیار می‌تواند کمک‌حال این افراد باشد.

رضایی ‌با ابراز خرسندی از عدم وجود مشکل در پرداخت تسهیلات کرونایی در آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: کمک به بنگاه‌های اقتصادی مهم‌ترین هدف از پرداخت این میزان تسهیلات کرونایی بوده و تمامی پرونده‌های این افراد به بانک‌های عامل فرستاده‌شده است که قطعاً تمامی این تسهیلات با همکاری بانک‌ها پرداخت ۱۰۰ درصدی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تسهیلات اشتغال سامانه کارا تسهیلات کرونایی آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • عوارض خروج از کشور ۱۴۰۳ + تمامی هزینه‌های خروج از کشور
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود