Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:57:01 GMT

عراق| سفر حلبوسی به کویت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۱۹۰۱

عراق| سفر حلبوسی به کویت

رئیس پارلمان عراق با سفر به کویت با همتای خود دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون عراقی دجله اعلام کرد محمد الحلبوسی که به کویت سفر کرده است امروز پنج شنبه با مرزوق الغانم رئیس مجلس امت کویت دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف روابط همکاری بین دو کشور را مورد بررسی قرار داده و در مورد توسعه آن به ویژه در بخش پارلمانی و فعال کردن کمیته های دوستی پارلمانی بین دو کشور گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف همچنین درباره همکاری و حمایت متقابل در محافل مختلف پارلمانی ، بین المللی ، آسیایی ، اسلامی و عربی به توافق رسیدند‎.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کویت اخبار عراق اخبار کویت اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم

بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدار‌هایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب، اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم، زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آن‌ها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدار‌ها ما را به چیزی نمی‌رساند».

امیدواری برای گفتگو با غرب

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفتگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آن‌ها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آن‌ها دیدار داریم اگرچه این دیدار‌ها دستاوردی برای ما ندارد، اما همه امور تغییر خواهد کرد».

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد