Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ابراهیم رضایی روزپنجشنبه در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان دشتستان افزود: در این ارتباط قبل از هر چیز باید مسئولان اهمیت موضوع و تاثیر کار فرهنگی در حوزه کاری را درک کنند و حل مشکلات را بطور ساختاری مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: تشکیل سازمان مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت کشور نشان دهنده اهمیت موضوع است که باید سرلوحه همه برنامه‌های مدیران اجرایی در سراسر کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اضافه کرد: در بسیاری از موارد مشکلات اقتصادی و بیکاری باید بطور ساختاری و زیرساختی حل شود و دغدغه مقام معظم رهبری به اولویت اقتصاد و تولید در تعیین شعار سال بطور متوالی نشان از اهمیت این موضوع دارد که باید سرلوحه کار همه متولیان امر قرار گیرد.

وی اظهارداشت: توجه به محلات حاشیه و فقیر نشین شهر برازجان که بیش از سایر مناطق در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارد ضروری است که همه دستگاه‌های مرتبط باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

نماینده دشتستان بیان کرد: بازساری محلات فرسوده، شناسایی عوامل آسیب زا بویژه در مناطق حاشیه نشین و فقیر نشین که بستر گرایش به این معضلات اجتماعی بیشتر است باید مد نظر باشد.

رضایی گفت: از همه گروه‌ها، خیران، صاحبنظران و سازمان‌های غیر دولتی باید کمک گرفت و بطور ریشه‌ای این معضلات را بررسی کرد و برای برطرف کردن بسترهای آسیب زا و یافتن راه حل‌های درمانی کار کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان برازجان آسیب ها سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان برازجان آسیب ها سازمان بهزیستی کشور مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان برازجان آسیب ها سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند

شهردار کرمانشاه با اشاره به هجمه فرهنگی گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خط مقدم مبارزه با این تهاجم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در دیدار با رئیس و مدیران سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر شهردار کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ نقش مهمی در جامعه دارد که اهداف آن بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود کرمانشاه عدم ترسیم چشم‌انداز فرهنگ عمومی است افزود: حضوراً به امام جمعه محترم، آمادگی خود را برای ترسیم این چشم‌انداز اعلام کرده‌ایم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عناصر، هنجار و آسیب‌های فرهنگی را باید شناخت، تصریح کرد: دیدگاه ساز و کاری و آسیب‌شناسی دو نگاه به فرهنگ است. بحران هویت در جامعه دیده می‌شود و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد، هجمه فرهنگی که مقام معظم رهبری سه دهه قبل به آن اشاره کردند مورد توجه قرار نگرفت و اکنون با وضعیت موجود مواجه شده‌ایم.

نوروزی با بیان اینکه بحران هویت مسئله خطرناکی است که باید برای آن چاره‌اندیشی کرد، ادامه داد: از بین رفتن اعتماد در جامعه مشکل دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید این را باور کنیم که آسیب اجتماعی فرهنگی در جامعه وجود دارد و باید برای رفع این آسیب‌ها برنامه‌ریزی و حرکت کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی و بیان اینکه کارکنان سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، سربازان و خط مقدم مبارزه با این آسیب‌ها در جنگ فرهنگی هستند، گفت: این سازمان پازل اصلی جنگ نرم در شهر کرمانشاه است که با توجه به آسیب‌ها و هجمه فرهنگی، باید جهاد کرد.

نوروزی ارزش‌های دینی و انقلابی، زندگی در شهر، هویت، اخلاق و سلامت و نشاط عمومی جامعه را به عنوان پنج محور و مأموریت سازمان فرهنگی اعلام و تاکید کرد: علاوه بر اهداف ترسیم شده، باید از نظرات نخبگان نیز استفاده کرد، یک میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند با یک میلیون دیدگاه و نظر متفاوت که باید تمام این‌ها دیده شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های خوبی از سوی سازمان فرهنگی تنظیم شده است و دیدگاه رئیس این سازمان خوب و توانایی انجام امور را دارد.

کد خبر 746963

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • مشارکت ۹ میلیون نفر در ارتقای سواد سلامت در کشور
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است