Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال شباب‌الاهلی به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم اماراتی مقابل شهر خودروی ایران انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های شهر خودروی ایران و شباب‌الاهلی امارات از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه شب با پیروزی یک بر صفر نماینده امارات به پایان رسید. در این مسابقه پدرو، مهاجم اسپانیایی شباب‌الاهلی موفق به باز کردن دروازه شهر خودرو در دقیقه 83 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی نیز، عبدالعزیز حسین هیکل مدافع تیم فوتبال شباب‌الاهلی به‌عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد. 

حذف شهر خودرو با 4 شکست پیاپی در اولین تجربه آسیایی/ ترفند رحمتی جواب نداد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم

شمسایی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی در آستانه سفر به تایلند برای رقابت های جام ملتهای آسیا تاکید کرد: ما تمرینات خود را پیگیری می کنیم. امروز را به خاطر سفر طولانی به تایلند استراحت دادیم و فردا عازم این کشور خواهیم شد بعد از آن براساس قانون یک جلسه تمرین در سالن برگزاری مسابقه مان خواهیم داشت و سی فروردین اولین مسابقه‌مان را برگزار خواهیم کرد. در این رقابت ها بازی به بازی هم پیش خواهیم رفت.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتسال می‌دانند در چه موقعیتی قرار دارند. در وهله نخست می‌خواهیم سهمیه جام جهانی را بگیریم بعد از آن باید تمرکز داشته باشیم تا قهرمان شویم. خود کادرفنی و بازیکنان به جز کسب قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند. با تمرکزی که خواهیم داشت قدم به قدم پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه برای کسب عنوان قهرمانی کار سختی را پیش رو دارند و بسیاری از کشورها در فوتسال پیشرفت کرده اند تاکید کرد: هرچه از تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا می گذرد مسایل تکنیکی و تاکتیکی جدیدی پیش می‌آید که کار را سخت می‌کند. برای همین الان شاهد هستیم تیم‌هایی که شاید در گذشته محلی از اعراب نداشتند صاحب لیگ و صاحب سبک شده‌اند. همین الان تیم های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها را ببینید. دو مربی با سابقه قهرمانی جهان حضور دارند یکی با آرژآنتین و دیگری با اسپانیا این عنوان را کسب کرده‌اند. این ها نشان می‌دهد تیم ها آسیایی کار کرده‌اند. در کنارش بازی‌های دوستانه خیلی خوبی را برگزار کردند. کار سخت است.

شمسایی اضافه کرد: البته ما هم مشکلی نداریم. ما ایرانی با استعدا هستیم. بچه‌های تیم ملی هم باید بدانند کجا هستند و مردم چه انتظاراتی از آنها دارند.

او در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی تاکید کرد: حسین طیبی را قطعا نداریم. سالار آقا پور رسیده اما مسلم اولاد قباد (برترین بازیکن سال آسیا) تاکنون با ما تمرین نکرده و امروز یا فردا پیش از اعزام وضعیتش مشخص خواهد شد.

شمسایی در خصوص اینکه در حال حاضر تیم ملی فوتسال در رده ششم رنکینگ جهانی قرار دارد و در سال ۲۰۱۶ توانست عنوان سومی جام جهانی را کسب کند آیا بازهم می تواند این عنوان را کسب کند عنوان داشت: در وهله اول برای ما مهم جام ملتهای آسیا است و تفکرات ما این است که قهرمان آسیا شویم. از هیچ تلاشی هم دریغ نخواهیم کرد که بتوانیم این عنوان را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی با بیان این مطلب که از شرایطی که فدراسیون در اختیارشان گذاشته راضی هستند درباره اینکه در این جام ملتها می توانیم شاهد اتفاقاتی خاص باشیم گفت: من فکر می‌کنم این جام ملتها سال شگفتی‌ها است آنهم به واسطه بازی‌های دوستانه ای است که تیم‌ها برگزار کرده‌اند. همه تیم ها قابل احترام هستند. ماهم تیمی را دست کم نمی‌گیریم و برای هر بازی با تفکرات خاص خودش به میدان می‌رویم تا در نهایت بتوانیم به هدف‌مان که قهرمانی است برسیم.

کد خبر 843819 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو
  • شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافت
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم