Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،دختر ۱۵ ساله به دنبال تشنج، سردرد و پارزی سمت راست و پلژی عصب ششم سمت چپ با تشخیص پزشکان، توسط دکتر پورجعفری و دکترکوشا جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در بیمارستان فرقانی مورد عمل جراحی میکروسکوپی قرار گرفت.


در این عمل که پنج ساعت به طول انجامید خوشبختانه پارزی و فلج چشمی دختر نوجوان کاملا بهبود یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال عمومی بیمار پیس از عمل جراحی مساعد گزارش شده و در حال حاضر جهت ادامه درمان رادیوتراپی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت بیماری های چشمی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربایش دختری ۱۵ ساله را داشت با حضور به‌موقع پلیس زمینگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: ساعت 17 و 15 دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلوی یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا 15 ساله را داشت که با حضور به‌موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا 32 ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • ناصر هادیان: اسرائیل در حمله به کنسولگری ما کنوانسیون‌های بین‌المللی را نقض کرد/ با فرستادن پهپاد و موشک نشان دادیم هم توان و هم اراده پاسخگویی داریم/ این عملیات به لحاظ استراتژیک موفقیت‌آمیز بوده است
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی