Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی معلی مسئول قرارگاه جهادی ارصاد در حاشیه توزیع یک هزار بسته معیشتی در اهواز در جمع خبرنگاران گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اهواز در رزمایش "لبخند حضرت ۲ " نشان دهنده کرامت مردم ولایتمدار و مومن خوزستان بوده و هیچ پشتوانه دولتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش ریالی هر یک از بسته‌های معیشتی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: همچنین به همت نیرو‌های جهادی و حمایت خیران یک کارگاه خط تولید اتوماتیک ماسک در منطقه منبع آب اهواز به بهره‌برداری رسید.

معلی با بیان اینکه کارگاه مکانیزه تولید ماسک فرصت شغلی برای ۸ نفر ایجاد شده و در شرایط کنونی تامین ماسک بخشی از نیاز مردم برطرف شده است، اظهار داشت: این کارگاه مکانیزه ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک را دارد که امید است با وجود سایر کارگاه‌های مشابه دیگر در زمینه تامین ماسک با کمبودی روبرو نباشیم.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی ارصاد، در رزمایش "لبخند حضرت یک" نیز یک هزار بسته غذایی هر یک به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد، اما در این مرحله علاوه بر توزیع این بسته‌ها در زمینه اشتغالزایی نیر اقدامات موثری صورت گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه