Web Analytics Made Easy - Statcounter



حذف تیم فوتبال شهر خودروی ایران از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با شکست دوباره مقابل نماینده امارات قطعی شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های شهر خودروی ایران و شباب‌الاهلی امارات در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه به مصاف هم رفتند که شکست یک بر صفر شهر خودرو در بازی رفت، باز هم تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل تیم اماراتی توسط پدرو در دقیقه 83 روی پاس کارلوس ادواردو رقم خورد.

ترکیب شهر خودرو: محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی (85 - امید منصوری)، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (61 - محمد قاضی)، حسن جعفری، علی طاهران، محمدرضا خلعتبری (74 - امیرحسن جعفری)، محمد فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی (85 - علیرضا اسدآبادی).

ترکیب شباب‌الاهلی: ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، عزیزجان گانیف (61 - محمد جمعه)، اسماعیل سالم (45 - کارلوس ادواردو)، عبدالعزیز حسین، احمد خلیل (79 - پدرو)، یوسف جابر الحمدی، محمد الحشمی (45 - حمدان حمید)، عید خمیس النعیمی و ماجد حسن الاحمدی.

داور در این مسابقه محمدعلی فرامرزی و علی نعمتی از تیم شهر خودرو و عزیزجان گانیف، محمد مرزوق و یوسف جابر از تیم شباب‌الاهلی را با کارت زرد جریمه کرد.

دیدار رفت دو تیم که روز دوشنبه برگزار شده بود، با نتیجه یک بر صفر به سود شباب‌الاهلی به پایان رسید و تنها تغییر سیدمهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو در این دیدار استفاده از دروازه‌بان 18 ساله تیمش بود که این ترفند جواب نداد و نتیجه دیدار رفت تکرار شد. شهر خودرو از چهار بازی نخست خود در گروه B این دوره از مسابقات با صفر امتیاز در قعر جدول حضور دارد و با این نتیجه حذفش قطعی شد.

این نخستین تجربه تیم شهر خودرو از حضور در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بود که به وداع زودهنگام این تیم انجامید.

الشرطه عراق از سد الاهلی گذشت/ قعرنشینی استقلال در گروه A

امشب (پنجشنبه) تیم‌های الشرطه عراق و الاهلی عربستان در چهارمین دیدار خود در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف هم رفتند که در این مسابقه الشرطه با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. بازی رفت این دو تیم دوشنبه گذشته در قطر با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی عربستان پایان یافته بود.

در این مسابقه سعد ناطق (14) و مازن فیاض (65) برای الشرطه عراق گل زدند و محمد الماجد در دقیقه 56 تک گل الاهلی عربستان را به ثمر رساند.

تیم الاهلی عربستان با وجود این شکست و اندوخته 6 امتیازی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند. الشرطه عراق هم با 4 امتیاز به رده دوم صعود کرد. در این گروه استقلال ایران با یک امتیاز قعرنشین است.

تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق یکشنبه آینده برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید