Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:54:25 GMT

رونمایی از دو عنوان کتاب درباره شهید مغفوری+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۲۱۵

رونمایی از دو عنوان کتاب درباره شهید مغفوری+تصاویر

دو عنوان کتاب نوشته نرجس شکوریان فرد درباره سردار شهید عبدالمهدی مغفوری در گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همسر شهید مغفوری شامگاه پنجشنبه (27 شهریور) در آیین رو نمایی از دو کتاب «عشق و دیگر هیچ» و «عبدالمهدی» گفت: برخورد شهید مغفوری با افراد به گونه ای بود که همه احساس می کردند این شهید آن ها را سال ها می شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: زبانش جز با یاد خدا نمی گفت و قلبش جز با یاد خدا نمی تپید و ناله های دعای توسل و دعای کمیلش برای همه درس بود؛ با توکلی که به خدا داشت در مسئولیت ها موفق و نمازش همیشه اول وقت بود؛ مناجات ها و نمازهای شب، قرائت قرآن و ...داشت.

 

همسر شهید مغفوری با بیان اینکه شهید مغفوری مظهر کامل مجاهدت، ورزشکاری، نظم و ... بود، ادامه داد: شهید مغفوری رئوف و مهربان بود و مهربانی در او موج می زد و همیشه همه را به تقوا و جهاد اکبر دعوت می کرد؛ دنیا برای او مهم نبود و از هرگونه غذای شبهه ناکی پرهیز می کرد.

 

نرجس شکوریان فرد در حاشیه مراسم رونمایی گفت: این کتاب ها از اربعین سال گذشته طی یکسال تدوین و به چاپ رسیده اند.

 

 

نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه عهدیار با بیان اینکه هر دو کتاب چاپ اول هستند اما کتاب «عشق و دیگر هیچ» در 3 هزار جلد و کتاب «عبدالمهدی» در 5 هزار جلد به چاپ رسیدند که تاکنون استقبال چشمگیری داشتند، گفت: من اهل قم هستم اما از آنجایی که شهید عبدالمهدی مغفوری نزد مردم کرمان عزت، هویت و شخصیت خاصی داشت، ترغیب شدم تا به زندگی نامه ایشان بپردازم.

 

 

کتاب «عشق و دیگر هیچ» کتاب زندگی نامه شهید مغفوری است که در قالب رمان نوشته شده و کتاب «عبدالمهدی» با مضمون زندگی نامه ایشان در قالب داستان کوتاه است.

 

 

این نویسنده تاکنون ۱۸ کتاب به چاپ رسانده که ۴ جلد کتاب مربوط به زندگی نامه شهدا، یک جلد کتاب در خصوص شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ۳ جلد کتاب درباره نوجوانان، ۲ جلد در خصوص جوانان و بقیه کتب درباره ائمه اطهار و خانواده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکس: حمیده اردلان

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: همسر شهید گلزار شهدای کرمان شهید مغفوری زندگی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد

جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبر فرهنگی چاپ و رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» نوشته علی‌اکبرفرهنگی استاد ممتاز دانشگاه تهران که توسط انتشارات علمی فرهنگی روانه بازار نشر شده است، رونمایی شد.


پروفسور فرهنگی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه گیلان، درباره کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» گفت: این کتاب حاصل بیش از ۵۰ سال مطالعات من بوده است که در شش جلد فیش‌برداری شده بود و سه جلد آن تقدیم ناشر شده است. اکنون جلد اول و دوم کتاب چاپ شده است و جلد سوم آن درحال چاپ است و هم‌اکنون درحال نگارش جلد چهارم آن هستم که در آن تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران آمده است.


وی به توضیحاتی پیرامون این کتاب پرداخت و افزود: در جلد اول کتاب، یک‌سری از مباحث نظری دیوان‌سالاری را مطرح کرده‌ام که سرزمین ما بیش از سه‌هزار سال تاریخ مدون دارد و تاریخ دیوان‌سالاری قبل از اسلام، اوایل اسلام، دوره پیامبر (ص) و خلفای راشدی به تحریر در آورده شده است. در جلد دوم نیز دوره خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس نگاشته شده است.


این استاد ممتاز دانشگاه ادامه داد: ردپای ایرانیان بعد از دوره خلفای بنی‌امیه و بنی عباس که به‌مدت ۵۰۰ سال طول کشیده است، در اداره مملکت وسیع اسلامی از مرز‌های چین تا قلب اروپا مهم و برجسته است.


این مراسم به همت انتشارات علمی و فرهنگی و انجمن فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت سال ۵۰-۱۳۴۹ دانشگاه گیلان (مدرسه عالی مدیریت گیلان) برگزار شد.
گفتنی است؛ پروفسور علی‌اکبر فرهنگی (متولد ۱۳۲۱-طالقان) در طول عمر خود به مطالعه و تحصیل در رشته‌های گوناگون از ادبیات گرفته تا علوم دینی و سپس زبان، مدیریت، جامعه‌شناسی، اقتصاد و ارتباطات همت گمارده است.

دیگر خبرها

  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود