Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@18:53:53 GMT

مدل سابق، ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۲۸۸

مدل سابق، ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

«اِمی دوریس» مدل سابق آمریکایی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را به آزار جنسی خود متهم کرد.

روزنامه «ایندیپندنت» امروز پنجشنبه نوشت، این زن ۴۸ ساله آمریکایی به روزنامه «گاردین» گفته، هنگامی که ترامپ حدود ۵۱ سال داشت، در مسابقات تنیس نیویورک سال ۱۹۹۷، بیرون دستشویی بخش مهمانان ویژه او را مورد تعرض و آزار جنسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوریس می‌گوید در آن زمان که ۲۴ سال داشته و ترامپ تلاش کرده او را در گوشه‌ای به دام انداخته، سپس به او نزدیک‌تر شده، بدن او را لمس کرده و وی را آزار داده است. پس از این اتفاق او تا مدت‌ها به‌عنوان «قربانی تعرض جنسی» بشدت «حس بدی داشته است».

مشاوران روانشناسی که دوریس در سال‌های آتی به آن‌ها مراجعه کرده است، اظهارات او در گاردین را دقیقاً مطابق با چیزی توصیف می‌کنند که در جلسات درمانی گفته بود. خانواده این مدل آمریکایی نیز در تأیید این اتفاق گفتند دوریس همان موقع به آن‌ها اطلاع داده بود.

دوریس گفت در آن سال به همراه «جیسون بین» نامزد خود که یکی از بهترین دوستان ترامپ بود، برای دیدن مسابقات تنیس به نیویورک رفته بود و حتی هنوز بلیت‌های مربوط به آن روزها و چند عکس در کنار ترامپ را نگه داشته است.

ترامپ تا کنون بارها به تعرض جنسی علیه زنان مختلف متهم شده است اما وکلایش اصرار دارند او هیچگاه کسی را آزار جنسی نداده است.

دوریس می‌گوید در همان زمان به جیسون بین گفته بود ترامپ دست بردارش نیست و از او خواسته بود کاری کند. اما وکلای ترامپ می‌گویند جیسون هیچ چیزی در این خصوص به یاد نمی‌آورد.

این زن آمریکایی می‌گوید سال ۲۰۱۶ و پس از آنکه شماری از زنان آمریکایی ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند، قصد داشت پا پیش بگذارد اما به‌خاطر محافظت از خانواده‌اش از این کار منصرف شد.

اوایل شهریور ماه نیز یک قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکمی علیه ترامپ به او دستور داد که ۴۴۱۰۰ دلار به «استورمی دنیلز» هنرپیشه فیلم‌های مستهجن بابت هزینه‌های پرونده شکایت او از ترامپ بپردازد.

استورمی دنیلز که نام اصلی او «استفانی کلیفورد» است، پیشتر اعلام کرده بود در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با دونالد ترامپ روابط غیراخلاقی داشت اما تحت فشارها برای عدم افشای این موضوع با «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ توافق ۱۳۰۰۰۰ دلاری امضا کرد و حق‌السکوت دریافت کرد.

کوهن، وکیل شخصی و کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا بعدها پس از دستگیری و محاکمه، به دلیل نقشش در پرداخت حق‌السکوت به دو زن شامل دنیلز، جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره درباره طرح‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو به سه سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد و اکنون در حال گذراندن محکومیتش است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تجاوز جنسی دونالد ترامپ آمریکا آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز

 یک سال قبل دختر ۱۷ ساله‌ای به نام مهتاب به همراه مادرش با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از سوی ۴ پسر مورد تعرض قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو هفته قبل در مسیر مدرسه با پسری به نام نیما آشنا شدم و چند روز باهم مکالمه تلفنی داشتیم و او به من ابراز علاقه کرد، بعد از یک هفته هم با هم قرار گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم. من هم برای اینکه تنها نباشم با دوستم نسرین به سر قرار رفتم. نیما هم با برادر، پسرعمو و یکی از دوستانش به نام شهرام سر قرار آمد، آنها ما را سوار خودروی‌شان کردند و به بهانه تفریح و گشت و‌گذار در خارج از شهر ما را به بیابان‌های ورامین بردند. وقتی به آنجا رسیدیم ناگهان حس بدی پیدا کردم، چون آنجا محلی برای تفریح نبود، از نیما خواستم تا برگردیم، اما آنها بدون توجه به اعتراض من و دوستم به ما حمله کرده و به زور به ما تعرض کردند، بعد هم ما را در نزدیکی خانه‌مان از ماشین پیاده کردند. وقتی وارد خانه شدم آن‌قدر وضعیت پریشانی داشتم که مادرم خیلی سریع با دیدن من متوجه شد اتفاقی برایم افتاده است. من هم موضوع را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. البته نسرین به خاطر ترس از اینکه خانواده‌اش متوجه موضوع نشوند شکایت نکرد.

با ثبت این شکایت، مأموران ۴ پسر جوان را ردیابی و بازداشت کردند.

پس از بازداشت متهمان، نسرین هم با مراجعه به پلیس آگاهی از ۴ متهم شکایت کرد. در ادامه دو شاکی پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و کارشناسان این سازمان پس از معاینه و بررسی آثار ضرب و شتم، تعرض به دو دختر جوان را تأیید کردند.

با تکمیل تحقیقات برای ۴ متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 
در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مهتاب به جایگاه رفت و گفت: اعتماد بی‌جای من باعث شد تا زندگی خودم و دوستم نابود شود. ما در آن بیابان التماس می‌کردیم و اشک می‌ریختیم، اما نیما و آن ۳ نفر بدون توجه به التماس و گریه‌های ما به طرز وحشیانه‌ای کتک‌مان زدند و تعرض کردند. از آن روز به بعد یک لحظه آرامش ندارم و به لحاظ روانی آسیب زیادی دیده‌ام. به همین خاطر حاضر نیستم آنها را ببخشم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: همه واقعیت را مهتاب گفت، اما من فقط این را می‌گویم که این ۴ نفر کاری کردند که از ترسم نمی‌خواستم به خانه‌مان برگردم و در نهایت هم به خاطر عواقب این موضوع واقعیت را به خانواده‌ام نگفتم. حتی از ترس اینکه آنها دوباره آزارم دهند یا خانواده‌ام پی به این ماجرا ببرند، تصمیم گرفتم شکایت نکنم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و بعد شکایت کردم. حالا هم نه رضایت می‌دهم و نه می‌بخشم و درخواست حکم اعدام برای متهمان دارم.

سپس ۳ متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفتند و ادعا کردند که با ۲ شاکی پرونده دوست بودند و رابطه با میل و خواسته دوطرف صورت گرفته بود.

شهرام ۱۷ ساله هم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود، اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد مهتاب و دوستش را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس، دو برادر و پسر عموی‌شان را به اعدام محکوم کردند و از آنجا که شهرام در زمان ارتکاب جرم زیر سن ۱۸ سالگی بوده، به ۵ سال حبس محکوم شد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد