Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:26:49 GMT

نوازی: تمام داشته‌های شهرخودرو همین بود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۳۰۱

نوازی: تمام داشته‌های شهرخودرو همین بود

به گزارش ایرنا؛ «محمد نوازی» پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شباب‌الاهلی امارات و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تمام داشته‌های ما همین بازیکنان جوان بودند و با این وجود نمایش خوبی داشتیم. از نقل‌وانتقالات نتوانستیم استفاده کنیم و بازیکنان جدیدمان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: این مشکلی بزرگی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام وجود فکر می‌کنم، نمی‌توانستیم به مسابقات نیاییم و دوست داشتیم اینجا حضور داشته باشیم. ما، کادر جوانی که به تیم اضافه شده‌ایم، می‌خواستیم بیشتر بازیکنان‌مان را بشناسیم. فوتبالی زیبا و استثنایی بازی کردیم و به شناخت از بازیکنان‌مان رسیدیم. فوتبال‌مان را به آسیا نشان دادیم و این یک الگوی خوب برای ما بود.

نوازی گفت: ما فوتبالی رو به جلو بازی و اکثر تاکتیک‌ها را ارائه کردیم. شانسی به شباب‌الاهلی ندادیم و آنها موقعیتی نداشتند. در اثر یک اشتباه در خط دفاعی توپ به آنها رسید و روی تاکتیک یا ارسال از کناره‌ها گل نخوردیم. شانس امروز با شباب‌الاهلی بود و فکر می‌کنم تیم ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود.

نوازی در مورد دیدارهای باقی مانده تیمش، عنوان کرد: این اجازه را به بازیکنان‌مان می‌دهیم راحت فوتبال بازی کنند. به این دلیل که ما بیشتر در این وضعیت که قرار داریم و به مرحله بعدی صعود نمی‌کنیم، فوتبال زیباتری ارائه خواهیم کرد. به‌هرحال نیامده‌ایم اینجا که کیفیت کارمان را پایین بیاوریم، چون صعود نمی‌کنیم. این اتفاق رخ نخواهد داد و مطمئناً زیباتر از دیدارهای قبلی، بازی خواهیم کرد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا محمد نوازی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محمد نوازی شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانان آسیا محمد نوازی شهر خودرو مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است