Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور دوم مرحله انتخابی لیگ اروپا، تیم‌های فوتبال نفتچی باکو و گالاتاسرای ترکیه به مصاف هم رفتند. در این دیدار، نفتچی با حساب ۳ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.  

سامان نریمان جهان هافبک ایرانی نفتچی ۷۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و سپس تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتچی در دور اول موفق شده بود، اسکوپیه مقدونیه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید

پلی آف لیگ اروپا/ شکست سومقاییت در حضور مهاجمان ایرانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا سامان نریمان جهان لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • فرار آویسپا از شکست با ۲ گل تماشایی شهاب زاهدی +ویدئو