Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیما از تنظیم تفاهم‌نامه‌ای با تولیت آستان قدس رضوی خبر داد که قرار است به واسطه آن، همکاری‌های میان‌مدت در تولید مستند، فیلم و سریال فاخر با مضامین دینی اتفاق بیفتد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تولیت آستان قدس رضوی امروز میزبان معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار گفت: اولویت برنامه‌های فعلی آستان قدس توجه به مسائل فرهنگی و معرفتی است.

او تأکید کرد: فعالان رسانه‌ای باید خود را خادم رضوی بدانند و برای رساندن پیام اهل بیت به مردم با تمام توان تلاش کنند. 

تولیت آستان قدس رضوی افزود:  برای نشر معارف رضوی باید از ابزار‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند سینما، تئاتر و انیمیشن استفاده کرد.

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما هم در این نشست گفت: در دهه اول محرم امسال روزانه 20ساعت برنامه مناسبتی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است.

وی از تنظیم تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت و تولید آثار نمایشی فاخری با مضامین دینی خبر داد و افزود: در این دیدار چارچوب‌های تفاهمنامه‌ای برای همکاری‌های میان مدت در تولید آثار مستند و فیلم و سریال فاخر با مضامین دینی تنظیم شد.

معاون سیما خاطرنشان کرد: از آنجا که در آستانه اربعین و مناسبت‌های پایان ماه صفر قرار داریم برای پوشش این برنامه‌ها در حرم رضوی هماهنگی‌هایی شده است.

در این نشست جمعی از مدیران شبکه‌های تلویزیونی دغدغه‌های خودشان را در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی مذهبی با تولیت آستان قدس رضوی در میان گذاشتند.

اهدای پرچم رضوی به معاون سیما برای استفاده در برنامه‌های تولیدی پایان ماه صفر و رونمایی از پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های رضوی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

اخبار تلویزیون| سه گفت‌وگوی تلویزیونی؛ "سرچشمه"، "نقد سینما" و "مکث"خاطره‌بازی تلویزیون با سینمای جنگ/ "آژانس شیشه‌ای" حاتمی‌کیا و "سجاده آتش" احمد مرادپورناگفته‌هایی از پشت پرده خیانت‌های منافقین در برنامه "سرچشمه" تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران اربعین آستان قدس رضوی رسانه ملی تلویزیون شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران اربعین آستان قدس رضوی رسانه ملی تلویزیون تولیت آستان قدس رضوی معاون سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ایسنا/فارس طبق اعلام مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، با همت خیران این مجمع و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه ۱۳۶ تفاهم‌نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان در یکسال اخیر در مجمع خیرین تامین سلامت فارس منعقد شد.

علی‌اکبر رامجردی امروز، ۲۶ فروردین با اشاره به گستردگی فعالیت خیرین در استان فارس به‌خصوص در مناطق کم برخوردار گفت: در استان فارس خیرین با دیدگاه نیک‌اندیشانه و آینده‌نگر، در ابعاد مختلفی همچون حمایت، ساخت، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعال بوده‌اند و دستاوردهای تاثیرگذار و شگرفی در زمینه‌های مختلف از جمله امور بهداشتی، درمانی داشته‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: خیرین همواره با مشاوره کارشناسان مجمع خیرین در شیراز و شهرستان‌ها از بسترهای مناسب انجام کارهای خیر در حوزه سلامت مطلع می‌شوند و با توجه به خلأهای موجود، کاری همسو با نیتشان انتخاب و اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به آمار عملکرد موفق خیرین گفت: طی یکسال اخیر ۳۶ تفاهم‌نامه در شیراز و ۱٠٠ تفاهم‌نامه در دفاتر شهرستان‌های استان منعقد شده است. این تفاهم‌نامه‌ها شامل ۲۱مورد اهدای ملک، اجرای ۳۶ طرح عمرانی، ۶۶ مورد اهدای تجهیزات، اهدای ۳ دستگاه آمبولانس و ۱۰ نوع اقدام حمایتی بوده است.

رامجردی بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار نیازمند با اهدای وام قرض‌الحسنه،کمک بلاعوض، معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حمایت شده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با موفق برشمردن کارهای خیرین از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوب کشور «مرکز آنکولوژی مهر» به عنوان شاخص‌ترین کار خیرین در سال گذشته یاد کرد و افزود: امسال نیز بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور که با همت خیرین ساخته شده است، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: خیران و مردم شریف استان فارس می‌توانند برای پیوستن به خیل نیک‌اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در کارهای خیر حوزه سلامت با کارشناسان مجمع خیرین تأمین سلامت با شماره ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس حاصل کرده و از فضا و فرصت‌های کارهای خیر اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت