Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس آمریکا قاتل فراری را که در سال 1991 دختری 16 ساله را مورد تجاوز قرار داده و به قتل رسانده بود پس از 28 سال شناسایی و دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم 55 ساله پس از تجاوز و ضرب و شتم قربانی را با جوراب زنانه خفه کرد و به قتل رساند و پلیس پس از کشف جسد آزمایشات پزشکی دی ان ای کشف شده از متهم داخل بدن قربانی هویت او را افشا و موجب شد پلیس پس از 28 سال تعقیب و گریز قاتل را شناسایی و دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر متهم در زندان است تا جلسه محاکمه اش به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس قاتل تجاوز قتل ضرب و شتم پزشکی زندان اخبار حوادث قاتل فرار عکس دستگیر قاتل بی رحم عکس فیلم دختر مرد ایران تجاوز جوان تلگرام تهران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دیلم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یکی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آنها را در کمتر از ۱۸ ساعت در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است، خاطر نشان کرد: متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

کد خبر 6063477

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند