Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@06:56:27 GMT

اهدای 1000 تب‌لت به دانش‌آموزان نیازمند مازندرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۲۹۲۷

اهدای 1000 تب‌لت به دانش‌آموزان نیازمند مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پای ویروس کرونا که به جامعه ما باز شد شاهد دردسرها و مشکلاتی بودیم از جمله آن می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که کرونا کلاس‌های درس را مجازی کرد و اینکه دیگر دانش‌آموزان باید از طریق فضای مجازی با معلمان خود در ارتباط باشند که همین موضوع دردسر خرید تلفن همراه با تب‌لت را به دردسرهای خانواده‌ها اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود سال تحصیلی آغاز شد و این موضوع برای خانواده‌هایی که در تامین معاش خود ماندند نگران‌کننده بود چراکه نتوانستند حتی به خرید تلفن همراه برای تحصیل فرزند خود فکر کنند. 

با توجه به به شیوع ویروس کرونا و آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین تداوم آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تب خرید تب‌لت و گوشی همراه دردسر جدیدی برای خانواده‌ها و ازطرفی باتوجه به اینکه نمی‌توان فرآیند آموزش را تعطیل کرد به همین دلیل پای مهربانی‌ها به تحصیل دانش‌آموزان هم باز شد و مسؤولان آموزش و پرورش در کنار خیران برای تهیه تجهیزات هوشمند دانش‌آموزان سهیم شدند تا مهر تحصیلی را با مهربانی توامان کنند و خانواده‌ها هم بیش از این شرمنده فرزندان‌شان نباشند.

علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره آخرین وضعیت تامین گوشی دانش‌آموزان نیازمند در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای تامین گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند یک‌هزار تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی افزود: موضوع دیگر تامین گوشی از طریق تسهیلات بوده که در این زمینه ۲۶هزار فقره تسهیلات بانکی به‌صورت قرض‌الحسنه در دستور کار قرار گرفته که با مدیران عامل بانک‌ها در حال انجام ادامه فرآیندها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در این زمینه، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز در این زمینه ورود پیدا کرده است و قول مساعد ۲.۵ میلیاردی در این زمینه داده است.

این مسؤول یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز برای تهیه گوشی دانش‌آموزان نیازمند ورود پیدا کرده و در شهرستان بابل در یک مدرسه ۱۴۰ میلیون تومان بابت خرید گوشی و تبلت هزینه شده است.

سعدی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به شور عاطفه‌ها امیدواریم این مشکل خانواده‌ها خیلی زود برطرف شود.

به گزارش فارس، امسال جشن عاطفه‌ها به دلیل همزمانی با ایام محرم به «شور عاطفه ها» نامگذاری شده که امیدواریم بتوانیم بر زخم‌های خانواده‌ها و نگرانی دانش‌آموزانی که این روزها در کنار همه مشکلات نگران تهیه گوشی و تبلت برای تحصیل هستند مرهم گذاشته شود و دست‌های پر از بخشش و مهربانی این بار هم بتوانند یاریگر خانواده‌های نیازمندان باشند همان‌گونه که همیشه بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دانش آموزان نیازمند خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان همدان
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی