Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

لیگ قهرمانان آسیا امروز (جمعه) با دو بازی نماینده‌های ایران ادامه پیدا می‌کند که طبق برنامه سپاهان ایران برابر النصر عربستان قرار می‌گیرد و پرسپولیس ایران باید به مصاف التعاون عربستان برود.

النصر عربستان - سپاهان ایران، ساعت ۲۲:۳۰

دو تیم در حالی در فاصله ۷۲ ساعت برابر هم قرار می‌گیرند که نماینده عربستان در بازی رفت موفق شد با درخشش حمدالله، با نتیجه ۲ بر صفر سپاهان را شکست دهد و به صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تکیه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب قهرمان این فصل لیگ عربستان که در ۵ بازی اخیر خود شکست نخورده است، بدون مصدوم و محروم به مصاف سپاهان ۳ امتیازی می‌رود.

در سوی دیگر نماینده ایران که از ۳ بازی خود در لیگ قهرمان آسیا، ۲ شکست برابر النصر و السد و یک پیروزی برابر العین کسب کرده است، با هدایت محرم نویدکیا، ملزم به امتیاز گرفتن برابر نماینده عربستان است تا شانس صعودش به مرحله بالاتر را زنده نگه دارد. سپاهان دو بازی آخر خود را برده است و اسطوره جوان سپاهانی‌ها کار سختی برای آماده کردن تیمش دارد.

پرسپولیس ایران - التعاون عربستان، ساعت ۲۲:۳۰

گل دقیقه ۸۳ شجاع خلیل‌زاده و پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در بازی رفت، شانس صعود پرسپولیس را افزایش داد و حالا شاگردان گل‌محمدی که با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارند، برای رسیدن به مرحله بعد باید باز هم تیم ناآماده التعاون را - که در پایان فصل در رده دوازدهم لیگ عربستان قرار گرفت - شکست دهند.

قهرمان ایران که تغییرات زیادی در ترکیب خود دیده است، تاکنون یک پیروزی برابر همین التعاون، یک تساوی برابر شارجه امارات و یک شکست برابر الدحیل داشته و شانس بالاتری برای صعود نسبت به سایر تیم‌های ایرانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس