Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:34:30 GMT

نقش مؤثر فوتبال در کاهش آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۳۰۶

نقش مؤثر فوتبال در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار شهربابک در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال شهربابک با اشاره به اهمیت فوتبال و هیئت فوتبال در شهربابک گفت: شهربابک مردم فوتبال دوست و پیشکسوتان خبره‌ای دارد و این را می‌توان پشتوانه‌ی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قلمداد کرد.

او به تقسیم عادلانه و بیش از پیش امکانات ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شهربابک از زیر ساخت‌های ورزشی خوبی برخوردار است به نحوی که دورترین نقطه شهرستان نیز از زمین چمن بهره‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی افزود: شهربابک علاوه بر فوتبال خوب، مردم اخلاق مداری دارد که برگزاری مسابقات کشوری در شهرستان و نداشتن حاشیه گواه این مطلب است.

او اظهار داشت: فوتبال در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد و این در یک تحقیق علمی ثابت شده است.

شمسی تصریح کرد: با دستاورد‌های اخیر باشگاه صنعت مس شهربابک در رقابت‌های کشوری انتظارات مردم از ورزش به ویژه فوتبال شهرستان بالا رفته است.

محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان هم گفت: در حال حاضر فوتبال به عنوان یک پدیده اجتماعی بزرگ در دنیا مطرح است و به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی هدفمند و سازمان یافته به حرکت رو به جلوی خودش بر محور اقتصاد حرکت می‌کند.

او وظیفه اصلی فوتبال را ایجاد شور و هیجان در بین مردم دانست و افزود: فوتبال در استان ما یک پدیده اجتماعی واقعا قابل لمس و مؤثر در زندگی ماست.

سلاجقه با بیان اینکه سعی داریم با اتحاد و همدلی، حرکت رو به رشد فوتبال را ادامه دهیم، بیان داشت: هدفمان رشد و توسعه فوتبال و در کنار آن ایجاد ساختار برای هیئت‌ها و باشگاه‌ها بوده است.

او اظهار داشت: هیئت‌های فوتبال، بازوان توانمند ما هستند و باید به لحاظ ساختاری و تشکیلاتی قوی باشند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان دارای ۵۵ و بیشترین باشگاه و تیم‌های کشوری است.

او ابراز امیدواری کرد: فصل آینده، تیم مس شهربابک به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

سلاجقه هیئت فوتبال شهربابک را یکی از هیئت‌های بسیار خوب استان معرفی کرد و گفت: از فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک که از جنس ورزش هستند و همچنین ابوالفضل نیکونام و علی هاشمیان مدیرعامل سابق باشگاه مس شهربابک که در پایه‌ها اقدامات خوبی انجام داده است، تشکر می‌کنم.

علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این جلسه گفت: فوتبال به دلیل محبوبیتش در اقصی نقاط کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و این رؤسای هیئت‌ها را وادار می‌کند که برای پیشبرد توسعه ورزش فعالیت مضاعفی داشته باشند.

او وجود مس در کرمان را مغتنم دانست و افزود: باشگاه مس شهربابک فرصتی است که می‌تواند شهربابک را در سطح کشور مطرح کند، اما نباید فعالیت باشگاه‌ها در شهرستان نیز غافل شویم.

دادگر تصریح کرد: یکی از شاخص‌های پیشرفت ایجاد توازن و وفاق است و ما برای پیشبرد اهداف هیئت فوتبال شهربابک در همواره در خدمتیم.

ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک هم در ادامه ضمن تشکر از نیکونام رئیس سابق هیئت فوتبال ابراز امیدواری کرد: داود ابراهیمی رئیس جدید این هیئت در مسیر نشاط و سلامت جامعه کوشا باشد.

او از پیشکسوتان خواست: در راه پیشبرد اهداف فوتبال، اداره ورزش و هیئت فوتبال را همراهی کنند.

نعمت از افتتاح چند زمین چمن فوتبال و سالن ورزشی در آینده ای نزدیک خبر داد.

ابوالفضل نیکونام رئیس سابق هیئت فوتبال شهربابک نیز ضمن تشکر از مجموعه هیئت فوتبال بیان داشت: طی شش سال که این سِمَت را عهده دار بودم اقدامات مناسبی در بخش‌های عمرانی، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال انجام شده است.

او از توجه به آکادمی‌ها و مدارس فوتبال یاد کرد و افزود: از همه پیشکسوتان و باشگاه‌های شهرستان که در کنار هیئت و حامی ما بودند، سپاسگزارم.

داود ابراهیمی رئیس جدید هیئت فوتبال شهربابک هم گفت: کار در هیئت فوتبال بسیار سخت و پر حاشیه است و ما به سمت همه دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال شهرستان دست یاری دراز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال شهربابک استان کرمان مس شهربابک هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی