Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-تیم والیبال شهروند اراک با وجود اینکه مقابل تیم هورسان رامسر قرار گرفته بود اما به خاطر آماده نبودن کارت بازی نتوانست به میدان برود.

خبرگزاری میزان - هفته دوم لیگ برتر والیبال در شرایطی دنبال شد که تیم شهروند اراک با وجود اینکه مقابل تیم هورسان رامسر قرار گرفته بود اما به خاطر آماده نبودن کارت بازی بازیکنان و مربیانش نتوانست به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی عجیب که تنها در لیگ برتر والیبال ایران امکان وقوع آن است و در نهایت این تیم با باخت فنی مواجه شد.

شهرام عظیمی، رییس کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال در واکنش به این موضوع اظهار داشت: تیم شهروند اراک نتوانست در موعد مقرر مدارک خود را به فدراسیون ارسال کند و به همین خاطر کارت بازی بازیکنان و مربیانش صادر نشد.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در هفته سوم لیگ برتر به میدان برود یا خیر، گفت: این تیم با حل مشکلاتش می‌تواند در لیگ بازی کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تندروان: باید بتوانیم جنگندگی خودمان را حفظ کنیم/ هراز جزو مدعیان لیگ است

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم والیبال شهروند اراک فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند اراک فدراسیون والیبال شهروند اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، امیرحسین منظمی (عضو هیأت رئیسه) و مصطفی کارخانه (مشاور فنی رئیس فدراسیون) حاضران در این دیدار و نشست بودند و طرفین در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان در سال ۲۰۲۴ به گفت‌وگو پرداختند که مهمترین محورهای آن به شرح زیر است:

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال:

امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بی نم و هرکاری از دستمون برآید برای کمک به تیم ملی انجام می‌دهیم.

حضور دکتر مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه‌ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تأیید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسائل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت‌ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعاً امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتماً پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی:

نه تنها اعضای فدراسیون بلکه تمامی طرفداران والیبال و به ویژه اعضای تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردو منتظر حضور سرمربی در تهران بودند. خوشحالم که پائز به عنوان سرمربی در تیم ملی است و دلیل آن هم این است که با ۲۰ مربی برجسته جهان مصاحبه داشتم و روحیه جنگنده ایشان عاملی اصلی برای ایجاد همکاری بود. زیرا صرف فعل بردن برای والیبال ایران اهمیت بسیار زیادی دارد. ذهن برنده را در پائز دیدم.

رئیس فدراسیون والیبال هم که قبلاً دبیرکل بودند از ابتدا در جریان مذاکرات با سرمربی تیم ملی بودند و با شناختی که در طول مذاکرات به دست آمد، تمایل مهندس تقوی برای همکاری بیشتر شد. والیبال ایران قابلیت حضور در المپیک را دارد و فدراسیون همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بکار گرفته است. در طول یک ماه گذشته در جریان تمرینات بودید. هر روز اطلاعات از طریق کادر فنی ارائه شده است و از امروز توانایی و قابلیت بازیکنان ایران را از نزدیک خواهید دید. در راه پشتوانی از تیم ملی یک تیم حرفه‌ای در کنار سرمربی است که از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و حمایت ۱۰۰ درصدی دارید.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

برای رسیدن به هدف باید به چهار محور توجه کنیم که ارتباط و حمایت فدراسیون از تیم ملی مهترین عامل برای پیشرفت کار است به ویژه ارتباط بین کادر فنی و مسئولان فدراسیون به گونه‌ای که موج پویا ایجاد کند تا به اهداف برسیم.

تمرکز دومین محور مهم است که برای شناخت دقیق از عملکرد بازیکنان و پیشرفت در تمرینات و مسابقات اهمیت زیادی دارد. بحث ایمان داشتن به هدف به ویژه برای بازیکنان نیز بسیار مهم است و اعتقاد دارم که والیبال ایران و بازیکنان تیم ملی کیفیت لازم برای کسب سهمیه المپیک دارند و کادر فنی در ایجاد این باور که تیم ایران می‌تواند در المپیک پاریس حضور داشته باشد، وظیفه مهم و سنگینی برعهده دارد.

پیراهن تیم ملی و اعتماد فدراسیون، مسئولیت زیادی برایم ایجاد کرده است اما می‌دانم که والیبال در کشور شما در قلب هواداران جا دارد و تبدیل به یک پدیده خاص شده است. این موضوع مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند تا تیم ایران پیشرفت کند.

ارزیابی مثبتی از عملکرد کادر فنی در یک ماه اخیر به ویژه پیمان اکبری دارم و از او تشکر می‌کنم که در این مدت به رقم دوری، هماهنگی خوبی به دست آوردیم.

درباره تفاوت دیدگاه‌ها هم معتقدم که اگر همه تفکر یکسان داشته باشند، پیشرفت ایجاد نمی‌شود. پیشرفت در زمان وجود دیدگاه‌های متفاوت ایجاد می‌شود. همه یک هدف مشخص داریم و آن هم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم. نکته مهم این است که فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان در کنار هم باشند.

کار اصلی ایجاد تعادل بین کیفیت کار بازیکنان و بخش روحی و روانی آن‌ها است که باید پیشرفت کنند. نه تنها از نظر ذهنی بلکه بازیکنان باید با قلبشان بازی کنند و ۱۰۰ درصد توان و تعهد خود را به کار گیرند. بازیکنانی که به اردو دعوت شدند، باید باور داشته باشند که تیم ایران می‌تواند کسب سهمیه کند و با قلب خود در کنار تیم باشند. اعتقاد دارم ابزار لازم را داریم و کار من رهبری عوامل انسانی است تا به هدف برسیم. تک تک بازیکنان باید به خود افتخار کنند و برای رسیدن به هدف تلاش کنند. اگر بردی حاصل شود همه با هم به دست آوردیم و باخت هم این شرایط را دارد. با شناختی که از روحیات ایرانی‌ها دارم، کار سختی نیست و ایرانی‌ها نشان دادند که افراد جنگنده‌ای هستند و باید ایمان داشته باشیم که هدف مشخص داریم و رسیدن به المپیک یک رؤیا نیست، بلکه یک واقعیت دست یافتنی است.

کد خبر 6087757

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت