Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:06:01 GMT

۲۰ سپتامبر هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۴۹۲

۲۰ سپتامبر هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد

وزیر امور خارجه ایران به تهدیدات توخالی دولت ترامپ برای بازگرداندن تمام تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییتر خود نوشت:«پمپئو، بازهم اشتباه میکنی. هیچ اتفاق جدیدی در ۲۰ سپتامبر رخ نمی‌دهد.کافی است، قطعنامه ۲۲۳۱ را بخوانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بولتون که رییست را قانع کرده بود تا به تو دستور دهد "به مشارکت آمریکا در برجام خاتمه دهی" این قطعنامه را خوانده بود.»

وی در ادامه آورده است: «به تعبیر بولتون: فرایند "ساده"، خودکار و یا سریع نیست. بلکه بصورت تعمدی، "پیچیده و طولانی مدت" طراحی شده است. آمریکا یک عضو برجام نیست.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سایت خبری «رادیو پاکستان» نوشت: «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خود وارد نیویورک شده است با «منیر اکرم» نماینده پاکستان در سازمان ملل دیدار کرد.

منابع خبری در پاکستان با بیان اینکه این دیدار در مقر سازمان ملل در نیویورک انجام شده است افزودند: طرفین در خصوص همکاری های نزدیک دو کشور در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

به گفته منابع خبری همکاری دو کشور در مجامع بین‌المللی بویژه بررسی موضوعات مختلف در دستورکار سازمان ملل و شورای امنیت از دیگر محورهای گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • وزیر امور خارجه آمریکا: اولویت ما کاهش تنش در منطقه است
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک