Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:43:59 GMT

"آبادان یازده 60" در سینما ایران ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۸۲۶

'آبادان یازده 60' در سینما ایران ارومیه

مسعود یکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از اکران فیلم  سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در سینما ایران این شهر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار داشت: سینما ایران ارومیه از روز پنجشنبه 27 شهریور ماه اکران این فیلم را آغاز کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به تهیه‌کنندگی حسن کلامی بوده و پخش آن با موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکانی ادامه داد: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در  سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد و همچنین در میان پنج فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره قرار گرفت. 

یکانی ادامه داد: در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: "مردم غیور آبادان... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!"
وی افزود: این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و  به تهیه کنندگی حسن کلامی بوده و پخش آن با موسسه فرهنگی تبلیغاتی  بهمن سبز حوزه هنری می باشد. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: 
علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه سینمای دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و  به نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد.ُ"

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما دفاع مقدس ارومیه آذربایجان غربی فیلم سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟