Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@13:55:07 GMT

اولین گل بازیکنان آکادمی چلسی در لیگ برتر انگلیس / ویدیو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۸۵۵

‍‍‍‍‍‍

اولین گل بازیکنان آکادمی چلسی در لیگ برتر انگلیس / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!