Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جریان دیدار با نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: فاز اول این پروژه بزرگ به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در ۵۴۰ تختخواب طراحی شده و در هفته‌های آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری محل آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تا برگزاری جلسه آینده زمین موردنظر تحویل پیمانکار و طرف مقابل قرارداد خواهد شد، افزود: از هفته آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری انجام می‌شود و همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد شروع عملیات این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای تهاتر و تامین اعتبار قرارگاه خاتم باید برآورد هزینه اولیه کند و تا سه ماه آینده قسمتی از قرارداد با پیگیری استانداری اردبیل پرداخت می‌شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه نیاز اردبیل به این بیمارستان ضرورت دارد، افزود: با تاسیس و تجهیز این بیمارستان نیروی انسانی متخصص لازم نیز جذب می‌شود و تا حدودی نیاز مردم استان به بخش درمان برآورده خواهد شد.

او با بیان اینکه نقشه‌های طراحی شده با پیگیری‌های استانداری و علوم پزشکی تایید می‌شود، گفت: نواقص نقشه در تهران بررسی شده و مشکلات موجود نیز بر طرف شده است و با آغاز عملیات این پروژه مشکلات و موانع احتمالی مرحله به مرحله تعدیل و حل می‌شود و موانع بودجه‌ای با پیگیری مجدانه حل می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال حاضر ۶ پروژه مشابه در سطح کشور اجرا می‌کند و در انجام پروژه‌های عمرانی ثابت کرده‌اند که طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پروژه خود را تکمیل و تحویل می‌دهند.

نماینده قرارگاه خاتم و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه در رابطه با پیش‌نویس قرارداد و نحوه اجرای پروژه دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بیمارستان اختصاص اعتبار هفته دفاع مقدس عملیات اجرایی قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید