Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: متقاضیانی که تا کنون مراحل ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن خود در شهر‌های زیر یکصد هزارنفر جمعیت استان را تکمیل کرده اند با مراجعه به اداره‌های بنیاد مسکن شهرستان‌های استان برای دریافت زمین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین محبوبی افزود: زمین در قالب گروه ساخت و به صورت مجتمع‌های سه واحدی و یا بیشتر به افرادا تحویل می‌شود.


محبوبی ادامه داد: افراد پس از دریافت زمین با مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی ساختمان و اخذ پروانه ساختمانی و تهیه طرح و نقشه، ساخت مسکن را شروع کنند.


او افزود: زمین طرح اقدام ملی مسکن در قالب اجاره عرصه با حق بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: متقاضیانی که ثبت نام کرده اند و تا کنون برای تکمیل مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده خود اقدامی نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.


حسین محبوبی افزود: متقاضیانی هم که پرونده داده اند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۴۸۷۲۲ – ۰۱۷ داخلی ۱۱۴ و ۱۱۵ تماس بگیرند و از آ خرین شرایط مطلع و اقدامات لازم را به عمل آورند.


محبوبی گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خدمات نظام مهندسی و پروانه ساختمانی با حداقل ۵۰ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.


معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن و بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir تا ۳۰ شهریور است و این زمان تمدید نخواهد شد.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن وام مسکن مسکن ملی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان

وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امسال میزان حمایت و کمک‌ها برای تحویل تعداد بیشتر واحدهای مسکونی تقویت خواهد شد، اظهار کرد: تامین مسکن در بخش محرومان در سال 1402 نسبت به سال 1401 به میزان 44 درصد افزایش یافت. امسال در این بخش تصمیمات خوبی گرفته شده و تلاش می‌کنیم تا افتتاح‌ها را افزایش یابد.

وی از سرعت بیشتر ساخت مسکن روستایی نسبت به مسکن شهری با افزایش وام آن به 350 میلیون تومان خبر داد و با بیان این‌که در مسکن روستایی 670 هزار قطعه زمین تامین شده است، افزود:‌ حدود 500 هزار مسکن روستایی در حال احداث است.

وزیر راه  و شهرسازی درباره مسکن شهری گفت: با توجه به آنکه نرخ سود تسهیلات  در مسکن شهری بالاتر است تصمیم گرفته شد تا قیمت تمام شده را کاهش دهیم. مقرر شده در مواردی که افراد در تامین آورده مشکلاتی دارند، ابتدا تسهیلات بانکی را به پروژه‌ها تزریق کنیم تا پروژه‌ها آغاز شود.

بذرپاش از تضامین زنجیره‌ای بانکی در اجرا نهضت ملی مسکن خبر داد و با اشاره به اینکه تخصیص 200 همت در تبصره ماده 13 قانون بودجه مصوب شده تا به مسکن محرومان، وام ازدواج و وام فرزند آوری تخصیص یابد، گفت: مقرر شد تا ظرف یک هفته بانک مرکزی سهم مسکن محرومان را از 200 همتی که در قانون بودجه آمده، تعیین کند تا هرچه سریعتر این سهم به پروژه مسکن محرومان تزریق شود. اینکه به هر پروژه نرخ 400 میلیون تومان به شکل قرض‌الحسنه تزریق شود شتاب خوبی به ساخت مسکن به ویژه در بخش شهری می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به 120 هزار هکتار می‌رسد، گفت: تا تابستان امسال زمین تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری و شهرک‌ها به 70 هزار هکتار می‌رسد. همچنین در بخش روستایی زمین تامین شده برای 670 هزار قطعه حدود 50 هزار هکتار است.

وی تصریح کرد: در مجموع 120 هزار هکتار زمین به عملیات ساخت نهضت ملی مسکن در محدوده شهری و روستایی افزوده شده است و این غیر از زمینی است که در محدوده شهری به شکل خودمالکی، در بافت فرسوده و یا اراضی خودمالکی روستایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه