Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@09:09:51 GMT

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۹۲۷

خبرگزاری میزان-یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی مناطق سراسر کشور پرداخت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی مناطق سراسر کشور پرداخت و گفت: برای امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سواحل دریای خزر افزایش موقتی دما را خواهیم داشت، از اواخر وقت روز شنبه و یکشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در نوار شمالی کشور و اردبیل رگبار باران، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: دریای خزر در ایام مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از روز دوشنبه هفته آتی تا پایان هفته در برخی مناطقی از استان گیلان و اردبیل بارش‌های پراکنده‌ای وجود خواهند داشت که این بارش‌ها با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه است.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران در ۲۸ شهریورماه

این کارشناس سازمان هواشناسی در مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل وزش شدید را خواهیم داشت که با خیزش گرد و خاک همراه است و سبب کاهش دید افراد می‌شود.

گوردزی در پایان خاطرنشان کرد: تهران امروز از آسمانی صاف همراه با وزش باد ملایم همراه است که بیشینه دما در آن به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی کیفیت هوا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران هواشناسی کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بهاری در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز جمعه ۱۰ فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز یکشنبه نیمه ابری از بعد از ظهر ابری بویژه در نیمه غربی با بارش پراکنده و کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هوای بهاری در مازندران
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • باد و باران در راه است
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد