Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:26:18 GMT

کاهش 50 درصدی ورودی جمعیت کیفری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۳۹۴۴

کاهش 50 درصدی ورودی جمعیت کیفری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاهش 50 درصدی ورودی جمعیت کیفری استان نسبت به مشابه سال قبل خبرداد.

پرویز توسلی زاده در نشست با معاونین و قضات برخی محاکم با موضوع تعیین تکلیف پرونده های معوق، از کاهش 50 درصدی ورودی جمعیت کیفری استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، توسلی‌زاده تاکید کرد: پرونده های معوق در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن باید تعیین تکلیف شوند، چراکه این امر رضایت مراجعین را به دنبال خواهد داشت و این موضوع از اصول مدیریتی و قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضایی در ادامه با تاکید بر کاهش جمعیت کیفری استان و راه‌های رسیدن به آن خاطر نشان کرد: همانگونه که بارها گفته ایم زندان باید برای جرائم مهمه باشد و در این راستا باید تفکر خود را عوض کنیم که خوشبختانه در استان کرمانشاه با تعدد جلسات برگزار شده در این خصوص که حدود 60 جلسه بوده توانسته‌ایم در این راستا به نتایج قابل توجهی برسیم.

 توسلی زاده با اشاره به ارتقاء و اشاعه ابلاغ الکترونیک در تمامی شعب و محاکم یادآور شد: بر آنیم در کنار این مهم با کنترل ورودی ها با راهکارهای پیشگیرانه، موجودی پرونده ها را نیز کاهش دهیم.

مدیریت پرونده های کیفری خصوصا در جرائم مهم از دیگر اولویت های مورد تاکید رییس کل دادگستری استان در این نشست بود که درباره آن گفت: در این میان نباید از پرونده های کثیرالشاکی غفلت کرد و باید آن را به عنوان یک اولویت در نظر گرفت.

 توسلی‌زاده حفظ حقوق عامه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت تاکید ما همواره بر این بوده که درب اتاق تمامی قضات بر روی مردم باز باشد و مردم به راحتی مشکلات قضایی خود را مطرح و پیگیری کنند، بنابراین برنامه ویژه‌ای برای ملاقات‌های مردمی در مرکز استان و شهرستانها دنبال می‌کنیم.

 رئیس شورای قضایی استان ساماندهی دفاتر خدمات قضایی و نیز استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف را از دیگر برنامه ها برای تعیین تکلیف پرونده های معوق در کوتاهترین زمان ممکن عنوان کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری کرمانشاه کاهش جمعیت کیفری استانی اجتماعی جمعیت کیفری توسلی زاده پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵

به گزارش پارس نیوز ، ماشاالله وروایی (زاده ۱۳۲۹کرمانشاه)، بازیگر و عضو امداد و نجات هوانیروز ارتش و هم چنین از اعضای تیم مهندسی پرواز‌های هوانیروز و سرهنگ بازنشسته ارتش ایران، اهل ایران است

ماشاالله وروایی زاده ۱۳۲۹ در کرمانشاه و اهل روستای وروا در منطقه درود فرامان است. در دانشگاه افسری نیروی هوایی ارتش تحصیلات خود را گذرانده و کار خود را در کادر پرواز در کار‌های نمایش و هنر آغاز کرده‌است.

سپاس از سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده محترم پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه و دیگر همکاران و همرزمان همیشه سرافرازم به پاس لطف بی شمارشان به بنده و تمامی عوامل سریال دلنشین نون. خ.

وجودم بینهایت مملو از شور و نشاط است که چنین شریف سرشتانی در کنار خود دارم، امید است تا به لطف ایزدمنان همیشه مایه سرافرازی تمام همکاران و عزیزانم باشم.

لبخندتان جاودان

"ماشاءاله وروایی خادم کوچک ملت "

شغل واقعی عمو کاووس نون خ ۵ با تیپی شیک و جنتلمن!

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام