Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:25:07 GMT

برگزاری شب شعر «با کاروان آه» با حضور شاعران آیینی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۰۲۴

برگزاری شب شعر «با کاروان آه» با حضور شاعران آیینی در شهرکرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شامگاه پنج‌شنبه شب شعری تحت عنوان «با کاروان آه» در محل مهدیه مصلی امام خمینی شهرکرد به همت حلقه شعر ولایی زفرات و با حضور شاعران آئینی کشوری و استانی برگزار شد.

 

انتهای پیام/68033

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر چهارمحال و بختیاری شعرخوانی شعر آیینی گزارش ویدئویی شاعر شاعران آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هفتمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میربانی بندرانزلی از 25 لغایت 30 فروردین برگزار می‌شود. در این اردو، 20 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای حضور قدرتمند و حضور در سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز محسوب می‌شود آماده می‌کند.

خبر دیگر اینکه سومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی شهرستان نقده آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

در این اردوی 8 روزه که از 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه خواهد بود ، 20 بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی، امیر چهاردولی سرپرست، رجب نورانی سرمربی، فیروز شاهی و مهدی ملک احمدی مربی، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان و  پویا نوشادی بعنوان بدنساز  کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • برگزاری محفل شاعران به مناسبت تنبیه رژیم صهیونیستی
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع)
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • برگزاری جشن شادی بندرعباسی‌ها در حمایت از تنبیه متجاوز صهیونیستی
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان
  • برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب