Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:14:47 GMT

ترامپ آبروی حکام نابخرد در منطقه را برد/ رسوا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۱۱۵

ترامپ آبروی حکام نابخرد در منطقه را برد/ رسوا می‌شوند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: «ترامپ» با تلاش برای آشکار سازی روابط حاکمان کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی یک ذره آبروی هم که این حاکمان نابخرد در جهان اسلام داشتند را برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات اخیر دولت‌های امارات متحده عربی و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام به نظر من از الطاف الهی برای جبهه مقاومت و جریان مومن انقلابی است زیرا ماهیت واقعی این حکام را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سران برخی کشورهای اسلامی سالهاست که با رژیم غاصب صهیونیستی به سازش رسیده و در پنهان با هم همکاری می‌کردند و منافقانه خودشان را مسلمان و مدافع مردم مظلوم فلسطین معرفی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز داستان دوستی، محبت و همکاری حاکمان برخی کشورهای عربی به فضل الهی برملا و آشکار شده است که خود بشارت و فرصتی است که برای جریان مقاومت و ملت‌های مسلمان پیش آمده تا دوست و دشمن خود را بهتر از گذشته تشخیص دهد.

حجت الاسلام تویسرکانی یکی از مهمترین راهبردهای پیروزی در جهاد را تشخیص دوست از دشمن دانست و گفت: به نظر من ترامپ با فشار به سران کشورهای اسلامی برای آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به نوعی در حال خدمت به جریان مقاومت است چرا که دشمنان حقیقی و قدیمی مردم مظلوم فلسطین را رسوا می‌کند و این هم لطف خداست. خداوند متعال دشمنان را به دست شیاطین رسوا می‌کند و معمولاً هم شیطان چنین نقشی را دارد که با اغواگری و فریب انسان‌های فاسد آنها را بی آبرو می‌کند.

وی تصریح کرد: ترامپ شیطان صفت با تلاش برای آشکار سازی روابط حاکمان کشورهای غربی با رژیم کودک کش صهیونیستی یک ذره آبروی هم که این حاکمان نابخرد در جهان اسلام داشتند را هم با آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی برد و آنها را رسوای عام و خاص کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در پاسخ به این سوال که آیا اقدام سران امارات متحده عربی و بحرین می‌تواند به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشد؟ گفت: این اقدام نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشد، اگر چه این رژیم در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است و ارتباط با کشورهای مختلف دارد و متاسفانه سازمان ملل به یک رژیم اشغالگر، کرسی نمایندگی ملت فلسطین را داده است و به همین اعتبار، کشورها با این رژیم منحوس ارتباط دارن

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: آن چیزی که در این سال‌ها شاهد بودید این بود که ملت‌های مسلمان و عرب در برابر اقدام سازمان ملل مقاومت می‌کردند و تسلیم ارتباط رسمی نمی‌شدند اما ترامپ با برنامه‌های شیطانی خود و با تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌خواهد این مقاومت را بشکند.

انتهای پیام/

منبع: مهر


 

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج سازی روابط با رژیم صهیونیستی آشکار سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه با سازمان‌های بین‌المللی منطقه‌ای، محمود مولی‌نژاد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری کشورهای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORAG، در حکمی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" را به سمت "رئیس کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی کارگروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA)" منصوب کرد.

از سمت‌های بین‌المللی مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه در سازمان‌های بین‌المللی می‌توان به عضویت در تیم کارشناسی فهرست سازی رخدادهای مخاطره‌آمیز وضع هوا، آب، اقلیم و محیط زیست (ET-CHE) سازمان هواشناسی جهانی (WMO) و همچنین عضویت در تیم کارشناسی کاهش خطر بلایا (ET-DRR) کارگروه خدمات اتحادیه منطقه‌ای II (محدوده آسیا) سازمان هواشناسی جهانی (WMO RA II WG-S) اشاره نمود.

در همین راستا در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی ایان لیسک "رئیس کمیسیون هوا، اقلیم، آب، دریا و کاربردها و خدمات محیطی مرتبط سازمان هواشناسی جهانی" موسوم به SERCOM با صدور تقدیرنامه‌ای از مشارکت ارزشمند وی به عنوان کارشناس فعال در کار این کمیسیون طی آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۴ میلادی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است، اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORA با عضویت ۲۳ کشور از سه قاره آسیا، آفریقا و اقیانوسیه در سال ۱۹۹۷ با اهداف آزاد سازی تجاری، تقویت همکاری‌های آموزشی، تکنولوژیکی و ایجاد تسهیلات تجاری و سرمایه گذاری به منظور تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو در مقر کشور موریس پایه گذاری شده است.

گروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORAG) از ارکان و ساختار مهم و تخصصی این سازمان بین‌المللی می‌باشد که متشکل از افراد دانشگاهی و نمایندگان بخش‌های آموزشی و پژوهشی است که با هدف تقویت کار تحقیقاتی در بین اعضا شکل گرفته است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این گروه را بر عهده دارد.

از مهم‌ترین پروژه‌های این گروه می‌توان به مطالعه منابع آلودگی اقیانوس هند، توسعه مدیریت آموزشی، انتقال تکنولوژی، کاهش بلایای طبیعی، مدیریت مناطق ساحلی و پیگیری نتایج نشست تبادل دانشگاهی اشاره نمود.

کد خبر 6086601

دیگر خبرها

  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی