Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفراس در سراسر استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در نشست با اصحاب رسانه گفت: هر ملتی کارهای سرنوشت سازی داشته است و آنچه اهمیت دارد حضور یکپارچه ملتی است که توانستند در این حادثه سرنوشت ساز نقش بی بدیل داشته باشند دفاع مقدس آن حادثه تاریخ ساز است همه مردم ما در هشت سال دفاع مقدس صحنه های بسیار خوبی را جاودانه رقم زدند و در مقابل دنیای استکبار ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دنیای که شرق و غرب برای انقلاب ما نقشه های شومی کشیده بودند اما ملت بزرگ ما توانستند این توطئه ها را خنثی کنند.

آسمند گفت : امسال دفاع مقدس را گرامی می داریم و دست آوردهای آن را باید  بشناسیم قطعا می توانیم بهره برداری خوبی داشته باشیم.
تصریح کرد پیشرفت های مهمی را در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی داشت فرهنگ دفاع مقدس تمام شدنی نیست ایثارهای انجام شده هرگز فراموش نمی شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان : دیدیم در زلزله در سیل در حوادث مختلف و از زمان شیوع کرونا کمک های خالصانه مردم را دیدیم اینها از دست آوردهای دفاع مقدس است.

وی تاکیدکرد: حفظ تمامیت ارزی کشور از دست آوردهای دیگر دفاع مقدس است آنچه که ما برای پاسداشت رشادت ها و مجاهدت های دوران دفاع باید دنبال کنیم این است که با برنامه های فاخر عملکرد و شایستگی های آن دوران را که نی تواند یک سبک باشد برای نسل آینده انتقال دهیم این دست آوردهای را برای همیشه نگه داریم.

وی گفت: چهلمین سال دفاع مقدس است از سوم خرداد برنامه های مختلف شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد.
آسمند افزود: ۲۲۶ عنوان برنامه در این مدت انجام می شود که ۹۸۷ ریز برنامه ذیل این برنامه ها است در هفته دفاع مقدس برنامه های خاص و ویژه ای انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: پیش بینی شده است ۴۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سازمان ها و ادارات اجرایی می شود که مهمترین برنامه ها روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه برپایی نمایشگاه دست آوردهای دفاع مقدس در استان را داریم البته تولیدات فرهنگی است با توجه به شرایط خارجی به صورت محدود چند غرفه بیشتر مشخص نشده است در مصلی یاسوج برگزار می شود.

وی تاکیدکرد: همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت را داریم در ۹ نقطه استان این تجلیل صورت می گیرد که در این همایش در کنار برنامه هایی که اجرایی می شود سخنرانی های مختلف نیز انجام می شود و ارتباط مستقیم با دفتر رهبر انقلاب خواهیم داشت.
وی بیان کرد: این همایش در شهرستان های استان نیز برگزار می شود و از  سه هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس تجلیل می شوند
وی تاکیدکرد: ما قوی هستیم شعار هفته دفاع مقدس است روز سه شنبه نیز از فرزندان شهدا تجلیل می شود زدن زنگ دفاع مقدس، سرکشی از خانواده های شهدای دانش آموز، رو نمایی از تعدادی کتاب چاپ شده، تبیین دست آوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته  دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: نقش رزمندگان نیز در شبکه شاد به نمایش داده می شود خاطره گویی ها و مسابقات مختلف در مدارس و دانشگاه ها را داریم که
برنامه شب های شیدایی از شبکه دنا در حال پخش است و مهمترین ها در هفته دفاع مقدس از طریق همین برنامه پخش می شود احتمالا سرلشکر رضایی نیز یکی از مهمانان ما در هفته دفاع مقدس باشند.
وی گفت: چهارشنبه نیز تجلیل از گروه های جهادگر بسیجی را داریم  افتتاح طرح های عمرانی سپاه را داریم از ۲۱ یادمان در استان ۱۶ یادمان تکمیل است.

آسمند گفت: یادمان شهدای شهر یاسوج که نقش مهمی دارد علی رغم اینکه در بهترین نقطه شهر بود وضعیت خوبی نداشت و امثال با کمک استاندار و اعتبار یک میلیاردتومانی که گذاشتند و تا پایان سال یادمان خوبی خواهیم  داشت .
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان: عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی را داریم تجلیل از مدافعان سلامت را داریم و همایش تجلیل از اسوه های صبر و سلامت یعنی مادران و همسران رزمنده ها را داریم روز نمایی از سه کتاب صوتی را خواهیم داشت .

آسمند افزود برنامه های مختلفی نیز در فضای مجازی استان برگزار خواهد شد ۶۰ موشن گرافیک خواهیم داشت ویژه برنامه های معرفی شهدا را داریم ۳۰ قسمت انیمیشن کتاب پایی که جا ماند منتشر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هفته دفاع مقدس سال دفاع مقدس دست آوردهای برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات