Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:11:21 GMT

پپ دفاع می خواهد؛ اولین خرید از سویا می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۲۲۴

پپ دفاع می خواهد؛ اولین خرید از سویا می‌آید

منچسترسیتی برای تکمیل خط دفاعی خود قصد دارد در صورت عدم موفقیت در جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی، یک مدافع باشگاه سویا را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه دیلی میل اعلام کرد با توجه به فشارهای پپ گواردیولا به مدیران منچسترسیتی برای جذب یک مدافع در تابستان جاری، مدیریت باشگاه که احتمال می دهد در نهایت در جذب اولویت اولش کالیدو کولیبالی از ناپولی موفق نشود حالا ژول کوئنده مدافع باشگاه سویا را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کوئنده 21ساله دیروز در یک مصاحبه اصرار کرد که قصد ماندن در سویا را دارد. در اسپانیا گفته می‌شود سیتی دیگر مدافع سویا یعنی دیگو کارلوس را هم در نظر دارد ولی دیلی میل معتقد است سیتیزن‌ها کوئنده را ترجیح می‌دهند.

 

 

گزینه اول سیتی اما بدون تردید کالیدو کولیبالی است ولی سیتی و ناپولی بر سر انتقال او به توافق نرسیده اند و تا این لحظه نشانه ای از توافق بین دو طرف دیده نمی شود. علت اصلی رقم بالایی است که ناپولی از سیتی درخواست کرده است. رقمی که بیشتر از 70 میلیون پوند اعلام شده است.

 

 

البته گواردیولا علاقه زیادی به خوزه خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید دارد ولی با توجه به اینکه باشگاه اتلتیکو اعلام کرده او را تنها در ازای بند آزادسازی 90 میلیون پوندی اش می فروشد، او تصمیم گرفته فعلاً حواس خود را به ژول کوئنده مدافع سویا معطوف کند.

 

 

 

 

 

سویا کالیدو کولیبالی منچستر سیتی ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا کالیدو کولیبالی منچستر سیتی ناپولی کالیدو کولیبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.
هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898298

دیگر خبرها

  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند