Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:58:12 GMT

تمجید سرمربی برایتون از علیرضا جهانبخش

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۲۳۷

تمجید سرمربی برایتون از علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (پنج‌شنبه) تیم فوتبال برایتون در دور دوم مسابقات جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم پورتسموث را در هم بکوبد. در این دیدار علیرضا جهانبخش پاس گل اول تیمش را داد و گل دوم را نیز خودش به ثمر رساند.

درخشش جهانبخش تمجید گراهام پاتر سرمربی برایتون را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتر ضمن تمجید از هافبک ۲۷ سالگی خود گفت: او هنوز هم می‌تواند با ما باشد و در ورزشگاه‌ها آمکس بازی کند.

سرمربی برایتون افزود: من واقعا از او راضی هستم. علیرضا سخت تلاش می‌کند و فکر می‌کنم این بازی یکی دیگر از عملکرد‌های واقعاً خوبش بود.

پاتر گفت: او با انگیزه و با کیفیت بازی کرد. جهانبخش دوشنبه در بازی با چلسی در ترکیب تیم بود و بنابراین برای حضور در ترکیب اصلی سخت تلاش می‌کند. سخت‌ترین قسمت شغل من این است که فقط باید یک تیم را انتخاب کنم و به همه بازیکنان بازی ندهم. او بازیکن با کیفیتی است و در این فصل برای ما بازی خواهد کرد. جهانبخش سخت تلاش می‌کند تا در لیگ برتر خود را به ترکیب اصلی برساند.

 برایتون روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه باید به مصاف نیوکاسل برود و ممکن است که جهانبخش در این بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

برایتون ۴ - پورتسموث صفر/ شب رویایی جهانبخش با گلزنی و گلسازی گل جهانبخش به پورتسموث +‌فیلم گل جهانبخش، خاطره انگیز‌ترین گل برایتون به چلسی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون انگلیس لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، ترکیب گل‌گهر که برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد، غیبت سه بازیکن حسابی به چشم آمد؛ مسیح زاهدی، نوید عاشوری و علیرضا علیزاده. در این بین نرسیدن علیزاده به بازی قابل انتظار بود، اما غیبت نوید عاشوری و مسیح زاهدی غافلگیرکننده.

مسیح زاهدی یکی از مهره های کلیدی گل گهر در این فصل بوده که او هم شرایطی مشابه احمدرضا زنده روح دارد.

مارینوس اوزونیدیس با این سه بازیکن تیمش را برای مصاف با پرسپولیس به میدان فرستاده بود و اتفاق تلخ در این مسابقه این بود که احمدرضا زنده‌روح دیگر بازیکن کلیدی سرمه‌ای پوشان هم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و در دیدار برابر هوادار به همین دلیل غیبت داشت؛ این اتفاقی بود که برای زاهدی و عاشوری هم رخ داد و این دو بازیکن هم به دیدار قبلی گل گهر مقابل هوادار نرسیدند.

احمدرضا زنده‌روح در مقابل پرسپولیس مصدوم شد و یکی دو هفته دیگر برای بازگشت زمان نیاز دارد.

در همین شرایط روز گذشته خبر مصدومیت طولانی‌ مدت نوید عاشوری به صورت رسمی اعلام شد و این هافبک خلاق تا پایان مسابقات به دلیل کشیدگی از ناحیه رباط داخلی از دسترس کادر فنی خارج شد. درباره زنده روح و مسیح زاهدی شرایط اما امیدوارکننده تر است و این دو بازیکن اگرچه شاید به مصاف بعدی تیم‌شان مقابل استقلال خوزستان نرسند، اما در مسابقات آتی لیگ برتر و همینطور جام حذفی می‌توانند به کمک اوزونیدیس بیایند که این روزها تیمش به دلیل مصدومیت پرشمار بازیکنان کلیدی از روزهای اوج فاصله گرفته و سه شکست پیاپی را مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار تجربه کرده است. 

نوید عاشوری مهره خلاق و بازیساز گل گهر در میانه میدان به طور کامل فصل را از دست داده است.

دیگر مصدوم اردوی گل گهر علیرضا علیزاده بود که پس از چند هفته غیبت و ریکاوری، سرانجام برای دقایقی مقابل هوادار بازی کرد تا احتمال در بازی بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

علی علیزاده در مصاف با هوادار پس از چند هفته غیبت به ترکیب برگشت و به نظر می رسد از دیدار بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

البته به لیست مصدومان پرشمار گل گهر باید نام مهران گلزاری کاپیتان این تیم را هم اضافه کرد که در میانه‌های فصل دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و گفته می‌شود به هفته‌های پایانی فصل می‌رسد.

مهران گلزاری مصدوم قدیمی اردوی گل گهر به شمار می رود که گفته می شود در هفته های پایانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می کند. او چند ماه پیش عمل زانو انجام داد و رفته رفته در حال بازگشت به تمرینات گروهی است.

دیگر خبرها

  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد