Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:20:42 GMT

رشد ۲۰۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۲۵۵

رشد ۲۰۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور در گفتگو با مهر با اشاره به رشد ۲۰۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری در اسفراین، اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت مردم، نیروی انتظامی شهرستان اسفراین در نیمه نخست سال جاری چندین پاتوق مواد فروشان را شناسایی که ۲ پاتوق تاکنون پلمپ و ۲ پاتوق دیگر در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در انتظامی شهرستان اسفراین طرح‌هایی مختلفی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شده است که برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف، خرده فروشان مواد مخدر و خودروهای دارای آلودگی صوتی از جمله آن است.

وی افزود: مواردی از کشت شاهدانه در شهرستان اسفراین گزارش شده بود که با عاملان آن برخورد جدی صورت گرفت.

یگانه پور ادامه داد: متأسفانه در تصادفات برون شهری، شاهد فوت هم وطنانمان هستیم و به همین دلیل ضمن آموزش به مردم، از رانندگان درخواست می‌کنیم با توجه به تصادفات جاده بام و سارمران به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

فرمانده انتظامی اسفراین در پایان از کشف ۱۶۸ تن سنگ قاچاق توسط برداشت کنندگان غیرمجاز معدن آلبلاغ خبر داد و گفت: در این راستا با هماهنگی مقام قضائی خودروهایی توقیف شده است.

کد خبر 5026599

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی کشف مواد مخدر ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس