Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@22:43:43 GMT

زمانی که علی کریمی در کنار رائول تمرین می‌کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۲۸۰

 به گزارش جام نیوز،  علی کریمی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، در اواخر دوران فوتبالی‌اش تصمیم گرفت به بوندسلیگا برگردد و برای شالکه بازی کند.

 

کریمی که سابقه حضور در تیم بایرن مونیخ را داشت، تصمیم گرفت بعد از حدود پنج سال به فوتبال آلمان برگردد و برای شالکه که در لیگ قهرمانان حضور داشت به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالکه در آن سال موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد و در آن مرحله مقابل منچستریونایتد در دو بازی رفت و برگشت شکست خورد و حذف شد.

 

شالکه در آن فصل در لیگ قهرمانان نیز حضور داشت و بازیکنان بزرگی مانند رائول باتجربه و نویر جوان در آن تیم بازی می‌کردند. این تصویر مربوط تمرین شالکه پیش از دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۱-۲۰۱۰ است و علی کریمی در کنار رائول و کریستوف متزلدر مشغول تمرین کردن است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شالکه رائول کریمی فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفرهای عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6087987

دیگر خبرها

  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها