Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان ماریتیمو پس از دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون تست کرونا دادند.

اعضای باشگاه ماریتیمو به همراه امیر عابدزاده بعد از بازی با اسپورتینگ تست کرونا دادند و جواب تست ها منفی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از O jogo، ماریتیمو اکنون خود را آماده بازی با سانتا کلارا در روز یکشنبه آماده می کند. امیر عابدزاده، دروازه سابق پرسپولیس در این فصل برای این تیم پرتغالی بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید:

امیر عابدزاده در میان بهترین دروازه بان های لیگ پرتغال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته به مناسبت سالگرد درگذشت یکی از چهره‌های رسانه‌ای دیداری نمادین میان تیم رسانه و جمعی از ستارگان اسبق فوتبال ایران در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که در نهایت یاران عادل فردوسی پور این مسابقه را با ۴ گل به سود خود خاتمه دادند.

در گزارش اطلاعات آنلاین آمده است: حضور چهره هایی، چون کریم باقری، محمد خاکپور، پرویز برومند، مهدی پاشازاده و ... بر جذابیت این بازی افزوده بود و از سوی دیگر حضور عادل فردوسی پور در این دیدار و در مقابل این نفرات جالب توجه بود.

اما روز گذشته برگزارکنندگان مسابقه از همان ابتدا منتظر علی دایی بودند و حتی تا اواسط بازی این انتظار ادامه داشت که دایی نیامد.

دایی که به برگزارکنندگان بازی قول حضور داده بود و حتی گفته می‌شد که عادل فردوسی پور که ارتباط خوبی با این چهره دارد نیز از دایی خواسته تا در این مسابقه حاضر شود که در آخرین دقایق به دلیل کاری که برایش پیش آمده بود موفق به حضور نشد.

بی شک حضور دایی در کنار ستارگان دیروز فوتبال ایران و تقابل او در زمین با فردوسی پور می‌توانست جذابیت‌های این مسابقه نمادین را بیشتر کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897002

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!