Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:49:38 GMT

ترافیک هراز عادی است/ احتمال یکطرفه شدن کندوان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۳۹۷

ترافیک هراز عادی است/ احتمال یکطرفه شدن کندوان

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و در جاده کندوان در برخی نقاط مقطعی پرحجم و نیمه سنگین است، به اعمال محدودیت ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: از ساعت ۶ صبح جمعه آمد وشد انواع وسایل سنگین شامل کامیون، کامیونت، تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده هراز ممنوع شد و این ممنوعیت تا ساعت ۲ بامداد شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رفت و آمد تریلر از ساعت ۸ صبح امروز از جاده سوادکوه ممنوع شده است و این ممنوعیت نیز تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

سرهنگ قدمی افزود: جاده‌های چالوس و هراز به ترتیب از ساعت‌های ۱۸و۱۹ امروز تا ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال و از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود و این محدودیت ترافیکی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه نیز اعمال می‌شود.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5026606

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قدمی پلیس راهور ترافیک ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران