Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:32:02 GMT

علام داور مصاف برگشت سپاهان و النصر

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۴۰۲

علام داور مصاف برگشت سپاهان و النصر

اکنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم داوری دیدار برگشت تیم های فوتبال سپاهان ایران و النصر عربستان از هفته چهارم را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، «تَنتاشِف ایلگیز»از کشور ازبکستان به همراه دیگر هموطن خود«ساپِنکوی آندره» و  «رونی کو مین کیات» از کشور سنگاپور قضاوت این دیدار را به عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمک داور چهارم این مسابقه سیواکورن پو اُدوم از کشور تایلند است و ناظر بازی از کشور ویتنام. درنهایت نظارت بر کار داوری این مسابقه را داوری کویتی انجام خواهد داد.


 دیدار برگشت سپاهان و النصر عربستان امشب 28 شهریورماه از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار می شود.

فولادمبارکه سپاهان النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان النصر عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر

کارشناس داوری با بیان اینکه پنالتی اعلام شده برای تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر شمس آذر درست بود، گفت: مدافع تیم شمس باید کارت قرمز دریافت می کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

تورج حق وردی کارشناس داوری در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: کاظمی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد اما اشتباهات او تأثیری بر نتیجه بازی نداشت و به طور کل قضاوت قابل قبولی داشت.

او در رابطه با صحنه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه شمس آذر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع شمس آذر مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و داور باید بازیکن شمس آذر را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در خصوص اتفاقی که در نیمه اول بازی رخ داد و داور پس از مشورت با کمک خود تصمیم خود را عوض کرد، گفت: در آن صحنه بازیکن شمس آذر مرتکب خطای هند نشده بود و به نظرم داور تمرکز کافی را نداشت و کمک کاظمی توانست اشتباه او را به وی اعلام کند. همچنین در نیمه اول گلر شمس آذر در یک صحنه قصد زود آغاز کردن بازی را داشت که بازیکن استقلال مانع او شد و داور باید به او تذکر می‌داد و اعتراض بازیکنان شمس آذر به داور در این صحنه درست بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الفیحا + فیلم
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد