Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:58:29 GMT

ابتلاي بيش از 96 هزار هندي به کرونا در يکروز

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۴۳۹

ابتلاي بيش از 96 هزار هندي به کرونا در يکروز

خبرگزاری آریا- تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در هند به پنج میلیون و دویست و چهارده هزار و ششصد و هفتاد و هفت نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، طی 24 ساعت گذشته بیش از 96 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در هند شناسایی شد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند در 24 ساعت گذشته، نود و شش هزار و چهارصد و بیست و چهار مورد جدید از ابتلا به این ویروس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با احتساب این آمار از آغاز تاکنون تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به پنج میلیون و دویست و چهارده هزار و ششصد و هفتاد و هفت نفر رسید.
از میان این افراد چهار میلیون و صد و دوازده هزار و پانصد و پنجاه و یک نفر بهبود یافتند. همچنین از صبح دیروز تا صبح امروز 1174 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19در هند جان باختند.
تعداد کل قربانیان این بیماری در هند اکنون به هشتاد و چهار هزار و سیصد و هفتاد و دو نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابتلا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم) طرز پخت ۲۰۰ کیلو کله پاچه توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص