Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:39:40 GMT

خراسان رضوی همچون گذشته غایب لیگ برتر وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۴۵۹

خراسان رضوی همچون گذشته غایب لیگ برتر وزنه‌برداری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رشته وزنه‌برداری در ایران بخاطر مدال‌ها و جایگاهی که ورزشکاران کشورمان در جهان کسب کردند از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هست.

متاسفانه خراسان رضوی در سال‌های گذشته جزو رشته‌هایی بوده که در زمینه قهرمانی و مهم‌ترین رویداد این رشته یعنی لیگ برتر جزو غایبین بوده و امسال نیز قصد حضور در لیگ برتر را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زاده مقدم که از ابتدای حضورش در رأس این هیأت مدعی بود در بحث اسپانسرینگ عملکرد خوبی داشته در دوران مدیریتش بیشتر درگیر حواشی شده و تنها عملکرد ویژه آن برگزاری مسابقات استانی است.

وزنه‌برداری باتوجه به اینکه رشته برخوردی نیست اما در چند ماه اخیر جزو بی‌خبرترین هیأت‌ها بوده هرچند رئیس هیأت معتقد است وضعیت وزنه‌برداری نسبت به دوره‌های گذشته بهتر شده اما جایگاه خراسان رضوی همچنان در کشور قابل قبول نیست.

برای اطلاع بیشتر از وضعیت این هیأت با رئیس هیأت وزنه‌برداری خراسان رضوی به گفت‌وگو پرداختیم.

سعید حسین زاده مقدم درخصوص اختلافاتی که در این هیات به وجود آماده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: اختلاف خاصی وجود نداشت و فقط اختلاف سلیقه بود که شکر خدا حل شد و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و هیأت در آرامش کامل به سر می‌برد و ما هم در حال انجام وظیفه هستیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری خراسان رضوی تصریح کرد: ما از پیله‌ای که سال‌ها دور خود تنیده بودیم خارج شدیم و وزنه‌برداری استان از لحاظ کیفیت و کمیت خیلی بهتر شده است.

وی درباره فعالیت بانوان خاطرنشان کرد: بانوان در وزنه‌برداری همیشه روی سکو بوده‌اند و در استعدادهای برتر ما همیشه قهرمان یا نایب قهرمان بوده‌ایم و به جرأت جز دو یا سه استان برتر کشور هستیم.

حسین‌زاده مقدم ادامه داد: در بحث آقایان هم ما سال‌ها صاحب مدالی نبوده‌ایم ولی امسال کارهای زیربنایی خوبی انجام شده است و اگر مسابقات کشوری برگزار شود ما قدرتمان را نشان خواهیم داد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری خراسان رضوی عنوان کرد: لیگ وزنه‌برداری قرار است برگزار شود اما ما هیچ زمانی در لیگ شرکت نکردیم امسال هم مانند سال‌های قبل شرکت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ وزنه برداری وزنه برداری خراسان رضوی رئیس هیأت سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:طرح پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری از سوی سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت دولت از جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اجرایی و هشت هزار پرونده ناباروری در استان طی یک سال گذشته تشکیل و بررسی شد.
دکتر علی رضازاده افزود:در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

وی گفت:برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه‌های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود:برای ارائه خدمات به زوج‌های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب