Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری ضمن حمله لفظی به چین، آن را تهدید بزرگتری نسبت به روسیه برای انتخابات عمومی ماه نوامبر آمریکا عنوان کرد و مدعی شد در صورتی که رای گیری به صورت پستی یا الکترونیکی برگزاری شود، هر دو کشور به سادگی می‌توانند در روند رای گیری مداخله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: "شما هیچ فعالیتی از چین نمی‌بینید، حتی اگر تهدیدی بزرگتر از روسیه، روسیه و روسیه باشد. هر دو، به علاوه دیگران، می‌توانند در انتخابات کاملاً آسیب پذیر ۲۰۲۰ ما دخالت کنند. کلاهبرداری رای گیری. آن را بررسی کنید."

ترامپ پیش از این فعالیت شرکت الکترونیکی هوآوی را به اتهام جاسوسی برای دولت چین ممنوع کرده بود. چندی پیش نیز این سیاست را برای برنامه تیک تاک اجرایی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ رای گیری پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است

وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای بر عدم تملک هیچگونه تسلیحات هسته‌ای توسط ایران تاکید و عنوان کرد که تهدیدات ادعایی که به ایران نسبت داده می‌شوند به قصد منحرف کردن توجهات از جنگ غزه مطرح می‌شوند.

«سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با چند شبکه رادیویی روس گفت: ایران سلاح هسته‌ای ندارد و این موضوع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد تایید قرار گرفته است.

وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه‌های رادیویی روسی اسپوتنیک، کومسولسکایا پراودا و گووریت موسکوا در اظهارنظر درباره گزارش‌ها درباره اینکه ایران ممکن است در سیاست‌های هسته‌ای خود با توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند، خاطرنشان کرد: انگیزه این گزارش‌ها منحرف کردن توجهات از عملیات اسرائیل در نوار غزه با تهدید نشان دادن تهران است.

وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: «آن‌ها می‌خواهند در کنار ادعا‌های دیگر تهدید ادعایی استفاده از تسلیحات هسته‌ای را به ایران نسبت دهند؛ تسلیحاتی که ایران در اختیار نداشته و این موضوع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید شده است. ایران در میان طرف‌های معاهده ان. پی. تی یکی از شفاف‌ترین کشور‌ها به حساب می‌آید. ایران نیازی به این کار بعد از پاسخ دادن به یک حمله غیرقابل قبول به کنسولگری خود ندارد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه گذشته از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ۱۳ فروردین ارتش اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ