Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: برای نخستین‌بار به‌همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تعدادی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با حضور در زندان مرکزی خرم‌آباد به زندانیان خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهارداشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان  تعدادی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص جهادگر عضو بسیج جامعه پزشکی لرستان با حضور در زندان خرم‌آباد به زندانیان خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق‌تخصص قلب و عروق، متخصص کلیه و مجاری، متخصص زنان و زایمان، متخصص مغز و اعصاب، داندانپزشکان، روانشناس و اپتومتریست بود به زندانیان خدمات رایگان ارائه کردند.

برای نخستین بار درمان بیمار نوروبلاستوم با MIBG در بیمارستان رضوی + فیلمگزارش|کردستان؛ استانی که جراح قلب ندارد/ بیماران قلبی برای درمان به استان‌های مجاور می‌روندهرمزگان در مسیر جذب توریسم درمانی/آغاز عملیات اجرایی مجهزترین بیمارستان بخش خصوصی در اواخر مهر

مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: به بیش از 500 نفر خدمات درمانی و مشاوره‌ای به صورت مستقیم  ارائه شد همچنین علاوه بر خدمات تخصصی، دندانپزشکی و مشاوره‌ای، خدمات بینایی سنجی همراه با تجهیزات وعینک نیز ارائه شد.

وی باین کرد: بر‌اساس تفاهم‌نامه‌ای که اداره‌کل زندان‌های استان با سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان منعقد کرده خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در زندان‌ها به زندانیان در طول سال به صورت مرحله‌ای  ارائه می‌شود.

انتهای پیام/642/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد

مودت مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: پزشکان متخصص اطفال، داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.

وی افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.

مودت ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت