Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش گفت: تلاش می‌کنم تا جایگاهم را در ترکیب اصلی برایتون به دست آورم، هنوز چیزهای زیادی است که باید در برایتون نشان دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه برایتون انگلیس، علیرضا جهانبخش پس از گلزنی‌‌اش و پیروزی 4 بر صفر برایتون برابر پورتس‌موث در مرحله دوم رقابت‌های اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: وقتی توپ به من رسید، سعی کردم برگردم و به خط حمله بپیوندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توپ به سمت ویکتور بازی کردم و می‌دانستم که در سمت چپ فضای زیادی برای شوتزنی وجود دارد. این کار را انجام دادم که شوت من در جهت درستی وارد دروازه شد.

بازیکن ایرانی تیم برایتون افزود: این یک بازی درخشان بود و بسیاری از بازیکنان جوان برایتون کار عالی انجام دادند. می‌دانستیم که باید بازی را کنترل و سپس خلق موقعیت کنیم. در نیمه نخست بازی تیم برتر میدان بودیم و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. برخی از بازیکنان جوان برایتون فرصت بازی یافتند و من نیز از از گلزنی و پاس گلم خوشحال هستم.

علیرضا جهانبخش درباره اهدافش در فصل جاری گفت: من همیشه سعی کرده‌ام روز به روز کارم را بهتر انجام دهم. نخستین فصل حضورم در برایتون شامل یادگیری، خو گرفتن با رقابت‌‌ها و سازگار شدن با محیط بود. فصل گذشته چیزهای زیادی آموختم و می‌خواهم ثابت کنم می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. تلاش می‌کنم تا جایگاهم را در ترکیب اصلی برایتون به دست آورم. وقتی که این اتفاق افتاد، نشان‌دهنده تلاش بسیار زیادم است. هنوز چیزهای زیادی است که باید در برایتون نشان دهم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال علیرضا جهانبخش باشگاه برایتون انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به شدت از برنامه ریزی مسئولات فوتبال انگلیس ناراضی است. او بعد از پیروزی مقابل چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه، صراحتا گفت نمی داند چطور بازیکنانش توانسته اند دوام بیاورند. پپ از فاصله اندک بین بازی با رئال و و سپس چلسی ناراحت بود و انتظار داشت بازی تیمش به روز یکشنبه موکول می شد.

سیتی که به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ است، با یک بازی کمتر و 71 امتیاز در رده سوم قرار دارد و با دو امتیاز کمتر از آرسنال و لیورپول، پنجشنبه باید برابر برایتون قرار بگیرد.

سیتی، تنها تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی است که در وسط هفته بازی می کند. آنها روز شنبه در نیمه نهایی با نتیجه 1-0 مقابل چلسی پیروز شدند و ارلینگ هالند، بهترین گلزن تیم، به دلیل خستگی غایب بود.

گواردیولا درباره بازیکنانش گفت: «به بازیکنانم دو روز استراحت می دهم تا در خانه با خانواده خود بمانند. آنها دو روز در یخچال خواهند ماند تا بعد از یک هفته شلوغ خنک شوند. گفتم سعی کنید استراحت کنید و اصلا به فوتبال فکر نکنید. دو روز برای آماده شدن برای برایتون و سپس بازی ناتینگهام فارست (یکشنبه). این تقویم دیگر برای ما اصلا چیز عجیبی نیست.»

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)