Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، در پی توافق سازش امارات و بحرین با اسرائیل، فعالان عرب زبان شبکه‌های اجتماعی با راه اندازی هشتگ «ادعم المقاومة» (از مقاومت حمایت کن) حمایت خود را از مقاومت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

طبق گزارش پایگاه عربی ۲۱، اندکی پس از راه افتادن هشتگ (از مقاومت حمایت کن) در توییتر، بیش از نیم میلیون نفر از این هشتگ استفاده کرده و بدین طریق، حمایت خود را از مقاومت ابراز کرده و از توافق‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که از سوی امارات و بحرین به امضا رسیده، انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از امضای «پیمان فلسطین» از سوی دو میلیون نفر خبر داد.

این انجمن در حساب توییتری خود اعلام کرد: دو میلیون نفر پیمان فلسطین در خصوص خیزش ملت‌ها برای مسأله فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط را به امضا رساندند.

روز سه شنبه امارات و بحرین توافقنامه‌های عادی سازی روابط با اسرائیل را به امضا رساندند. در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این واقعه را اقدامی تاریخی خوانده، این مسأله از سوی گروه‌های فلسطینی و همچنین کشور‌هایی نظیر ایران، ترکیه، پاکستان محکوم شده است.

گفتنی است پس از امضای این توافق، ده‌ها نفر از شهر‌های مختلف آمریکا با تجمع در اطراف کاخ سفید، امضای توافقنامه امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی زیر نظر آمریکا را محکوم کردند.

وزارت خارجه ترکیه نیز در واکنش به توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام منامه، ضربه جدیدی به تلاش‌ها برای دفاع از فلسطین وارد می‌کند. همچنین «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در واکنش به عادی‌سازی اخیر روابط بحرین با رژیم صهیونیستی پس از امارات گفت: اسلام آباد هر گز تصمیمی مغایر با آرمان‌های فلسطیین نخواهد گرفت.
همچنین گروه‌های مقاومت فلسطینی روز سه شنبه تجمعی اعتراضی را در محکومیت توافقات عادی سازی روابط میان کشور‌های عربی از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر برگزار کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عادی سازی روابط عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب پنج مورد کشتار و جنایت شد که در نتیجه آن ۴۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اضافه کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

بر این اساس ۷۳ درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در غزه، زن و کودک هستند.

وزارت بهداشت غزه افزود: هنوز اجساد هزاران نفر از شهدا نیز زیر آوار باقی مانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟