Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در پیام خود گفت: درگذشت ابو شهید حاج علی آقای شمقدری دبیر محترم جامعه اصناف مشهد موجب تاثر گردید.

او افزود: این فقید سعید از پیشکسوتان انقلاب و از یاران وفادار رهبر معظم انقلاب در مبارزات با رژیم طاغوت بود و از ابتدای پیروزی انقلاب مقدس اسلامی تا هم اکنون در حرکت‌های جهادی و در اقدامات انسانی برای مستضعفین و اقشار آسیب پذیر فعالیت‌های شایانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه ادامه داد: این ضایعه اسفناک را به محضر مقدس مقام معظم رهبری، خانواده آن مرحوم و فرزندان برومندش تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای ایشان آرزومندم.
تسلیت استاندار خراسان رضوی
 علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم در پیامی درگذشت حاج علی شمقدری از یاران دیرین رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.
بیشتر بخوانید برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه مرحوم سیدجواد خامنه‌ای مشهد
او افزود: خبر درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری، پدر شهید مهدی شمقدری و برادر شهید رضا شمقدری موجب تاثر و تالم فراوان شد.

 استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ایشان از چهره‌های ماندگار دوران انقلاب اسلامی بود و در خراسان رضوی نقشی مهم در عرصه مبارزات علیه رژیم ستم شاهی داشت.
رزم حسینی بیان کرد: اینجانب فقدان آن مرحوم را به خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسالت دارم.

حاج علی شمقدری دبیر جامعه اصناف مشهد و تولیت حسینیه آیت الله سید جواد خامنه‌ای در مشهد ظهر دیروز در سن ۸۵ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع کرد.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه ویروس کرونا خراسان رضوی حاج علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی تصریح کرد: این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • هوادار متعصب تراکتور درگذشت
  • هوادار تراکتور درگذشت